PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Tesco Polska: Pracujemy nad asortymentem, kontynuujemy remodeling największych sklepów

Tesco Polska: Pracujemy nad asortymentem, kontynuujemy remodeling największych sklepów Fot. shutterstock
0 0

- Skupiamy się na pracy z asortymentem, na opracowaniu oferty jak najlepiej dopasowanej do potrzeb dzisiejszego klienta. To oznacza m.in. kontynuację procesu remodelingu największych sklepów, dzięki czemu możemy zaoferować klientom wygodniejsze zakupy na mniejszej powierzchni, a równocześnie zaprosić do naszych pasaży nowych atrakcyjnych najemców z branży tekstylnej czy sportowej - podało w odpowiedzi na pytania naszej redakcji biuro prasowe Tesco Polska.

Na festiwalu trendów w sektorze żywności na pewno wyróżniają się dwa: eko i convenience - jak odpowiada na nie Tesco?

Tesco posiada w swojej ofercie produkty z odpowiednimi certyfikatami, zarówno od dostawców oferujących je pod swoimi markami, jak i w ramach oferty Tesco Organic z ok. 40 produktami, w tym także świeżą żywnością.

Jeżeli chodzi o żywność typu convenience,  posiadamy nową ofertę dostępną w sklepach Tesco od czerwca br. Obejmuje ona po kilka rodzajów bagietek, kanapek, sałatek i pizzy. Dla wygody kupujących wszystkie produkty znajdują się w specjalnie oznaczonych chłodziarkach tuż przy wejściu do sklepów. Wspieramy je promocją „Wygodny zestaw”. W cenie 8 złotych można wybrać dowolną kanapkę, bagietkę lub wrapa i dobrać do niej napój, znajdujący się w lodówce obok.

Na jakie nowości w ofercie możemy liczyć w najbliższym czasie?

Stale wzmacniamy i odświeżamy propozycję dla klientów, czego najlepszym przykładem jest gama kanapek i sałatek. Swój ulubiony wariant znajdą zarówno wielbiciele dań mięsnych, jak i wegetarianie. Również w czerwcu na półkach pojawiły się nowe produkty w ofercie warzyw i owoców paczkowanych. Świeża żywność to dla nas priorytetowy kierunek na kolejne miesiące.

Czy sieć odczuła skutki zakazu handlu w niedziele? 

Jak podawaliśmy podczas ogłoszenia naszych kwartalnych wyników – mniejsza liczba dni handlowych wpłynęła na wyniki sprzedażowe Tesco. Rzeczą niezmienną pozostaje codzienna praca dla klientów – niezależnie czy mówimy o dniach w ciągu tygodnia, czy wokół „niehandlowych” weekendów.

Czytaj więcej w serwisie dlahandlu.pl

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

kostek 28-08-2018, 09:59:

remodeling wstrzymany,polki nie trzymaja poziomu....Martina z bazin

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.