PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

PARTNERZY SERWISU

TopMarket (PGS) stawia na wódki i piwa marki własnej

TopMarket (PGS) stawia na wódki i piwa marki własnej
0 0

Polska Grupa Supermarketów (PGS), skupiająca ponad 600 sklepów pod szyldami TopMarket, Delica i Minuta8, wprowadza własne alkohole - informuje Puls Biznesu.

Jak mówi Pulsowi Biznesu Przemysław Gaszewski, dyrektor ds. handlowych w PGS. sieć zaczyna od pilotażu wódek czystych i piwa pod marką własną. Kolejną kategorią będzie cydr. Dołączenie marek własnych do oferty alkoholi to m.in. skutek zmniejszającej się rentowności sprzedaży w sklepach marek producentów. 

Firma podkreśla, że małe sklepy są najważniejszym kanałem sprzedaży alkoholi w Polsce, a w tym roku w jej sklepach najmocniej kurczyła się sprzedaż wódek popularnych marek: Żubrówki Białej i Żołądkowej De Luxe. Wódki czyste tracą jednak rynek od lat, m.in. na rzecz smakowych i słabszych alkoholi.

Pierwsze wódki i piwa marki własnej trafiają właśnie na półki wybranych TopMarketów. Grupa na razie nie ujawnia, kto je dla niej produkuje. Podkreśla, że wszystko powstaje w Polsce.

Więcej w Pulsie Biznesu

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!