PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Właściciele bezmiesnymiesny.pl: Weszliśmy do sklepów, rozmawiamy z sieciami handlowymi

Właściciele bezmiesnymiesny.pl: Weszliśmy do sklepów, rozmawiamy z sieciami handlowymi Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele e-sklepu bezmiesnymiesny.pl. Fot. materiały prasowe
0 0

Jesteśmy na etapie wprowadzania produktów do klasycznej dystrybucji - mówią serwisowi portaspozywczy.pl Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele internetowego sklepu spożywczego bezmiesnymiesny.pl, który sprzedaje i jednocześnie produkuje wegańskie produkty o wyglądzie i smaku wędlin.

- Obecnie jesteśmy na etapie wprowadzania produktów do klasycznej dystrybucji. W tym celu dokonaliśmy rebrandingu naszych produktów, czyli zmieniliśmy logo i etykiety, aby były one atrakcyjne dla kupujących - mówią serwisowi portaspozywczy.pl Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele e-sklepu bezmiesnymiesny.pl.

- Dokonaliśmy też licznych zmian produkcyjnych, dzięki którym nasz produkt ma między innymi dwumiesięczny termin ważności - dodają.

Przed założeniem sklepu internetowego w lipcu 2016 roku, Igor Sadurski i Rafał Czech wystartowali z akcją crowdfundingową, która trwała dwa miesiące. Była to przedsprzedaż produktu – pakietu produktów roślinnych – którego nikt jeszcze wcześniej nie widział i nie próbował. Łącznie wsparło ich 1577 osób. W sierpniu i we wrześniu 2016 r. realizowali pierwsze zamówienia – w sumie wysłali ok. 1300 paczek.

Obecnie nie tylko sprzedają produkty w swoim e-sklepie, ale również współpracują z kilkudziesięcioma stacjonarnymi sklepami na terenie całej Polski. - Mamy też zapytania od dużych sieci handlowych, jak i od sklepów za granicą - informują.

Tłumaczą, że sklepy, z którymi współpracują, to placówki specjalistyczne - wegańskie, wegetariańskie i ze zdrową żywnością. Są one zlokalizowane w dużych miastach, m.in. w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Szczecinie, Gdańsku, Bydgoszczy, Toruniu, Koszalinie, Krakowie, Łodzi i w Poznaniu. 

- Jeśli chodzi o zmiany wizualne, to zmieniliśmy nasze logo. Obecne - to litera "B" odpowiednio opracowana graficznie. Nowe logo obejmuje zarówno naszą markę "Bezmięsny Mięsny", jak i jest przygotowane dla marki "BVTCHER", pod którą chcemy wprowadzać nasze produkty za granicę - informują właściciele.

- Etykiety zmieniły się całkowicie. Wszystkie produkty dostały swoje wyjątkowe etykiety w minimalistycznym stylu: kiełbasy i pieczeń - naklejki, burgery i boczek - kartoniki. Etykiety mają też kody kreskowe, dzięki czemu łatwiej wprowadzać je do systemów sklepowych - tłumaczą Igor Sadurski i Rafał Czech.

Sklep bezmiesnymiesny.pl ma obecnie w ofercie sześć produktów. Są to produkty wegańskie pod nazwami: kiełbasa jałowcowa, kiełbasa wiejska, boczek, burger grillowy, pepperoni oraz pieczeń. Produkty te wyglądem i smakiem przypominają wędliny. Bazą wszystkich produktów jest białko pszenne i różne mąki. Pierwotne receptury właściciele wymyślili sami, obecnie wspólnicy odpowiadają za receptury, smak oraz formę ich produktów. 

Co się cieszy największą popularnością wśród klientów? - Największym hitem w dalszym ciągu jest boczek, ale w najbliższym czasie - w przeciągu kilku miesięcy - wprowadzimy prawdopodobnie pięć nowych produktów, które - mamy nadzieję zdetronizują boczek - informują.

Właściciele informują również, że marcu br. pobili rekord sprzedaży swoich produktów. - Udało się wysłać ponad 2,5 tony zarówno do klientów indywidualnych, jak i sklepów - mówią Igor Sadurski i Rafał Czech.

POLECANE

KOMENTARZE: (3)

+ DODAJ KOMENTARZ

MaJa 16-04-2018, 09:28:

I to świadczy o poziomie tych "wyrobów". Dlaczego za wszelką cenę chcą aby były podobne do wędlin a nie na przykład do serów czy warzyw? Jedna wielka ściema...

Tak-tak, nie-nie 15-04-2018, 19:41:

Skoro bezmięsne, to dlaczego mają przypominać klasyczne wędliny i produkty mięsne. Paranoja jakaś, albo przynajmniej wielkie oszustwo, które za kilka lat spowoduje, że "nowoczesny" konsument nie będzie wiedział co je.

byt 13-04-2018, 22:59:

ubierzcie koszulę z długim rękawem, bo macie ręce jak jakaś anorektyczka...masakra...

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.