PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Wojciech Harapkiewicz ambasadorem nowych marek Makro

Wojciech Harapkiewicz ambasadorem nowych marek Makro Wojciech Harapkiewicz; fot. materiały prasowe
0 0

Ambasadorem marek Makro Chef, Makro Premium i Makro Professional został Wojciech Harapkiewicz – Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska.

Jako ambasador marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional Wojciech Harapkiewicz wystąpi w serii filmów edukacyjnych. Szef kuchni restauracji Babinicz w kompleksie Dworzysko w Szczawnie-Zdroju będzie wyszukiwał różnego rodzaju produkty z całej Polski, takie jak dziczyzna, sery czy ryby, prezentował związane z nimi techniki kulinarne oraz przygotowywał na ich podstawie przepisy z wykorzystaniem produktów marek własnych. Doradzi również w procesie przygotowywania wzbogaconej oferty kolejnych profesjonalnych produktów dla gastronomii.

 Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska Wojciech Harapkiewicz wystąpi również w kampanii promocyjnej nowych marek własnych MAKRO Polska w prasie branżowej, Internecie i mediach społecznościowych, m.in. na profilu Facebook, Instagram i w kanale YouTube marki. W halach MAKRO pojawi się również specjalne oznakowanie.

Obecnie na półkach hal MAKRO można znaleźć 500 produktów tych marek, do końca 2018 roku w ofercie znajdzie się łącznie ponad 800 pozycji.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!