PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Nocny Market: Gastronomia to nie tylko jedzenie. Oczekujemy czegoś więcej (wywiad)

Nocny Market: Gastronomia to nie tylko jedzenie. Oczekujemy czegoś więcej (wywiad) fot. Mirek Kaźmierczak
Zdjęcie numer 1 - galeria: Nocny Market: Gastronomia to nie tylko jedzenie. Oczekujemy czegoś więcej (wywiad) Zdjęcie numer 2 - galeria: Nocny Market: Gastronomia to nie tylko jedzenie. Oczekujemy czegoś więcej (wywiad) Zdjęcie numer 3 - galeria: Nocny Market: Gastronomia to nie tylko jedzenie. Oczekujemy czegoś więcej (wywiad) Zdjęcie numer 4 - galeria: Nocny Market: Gastronomia to nie tylko jedzenie. Oczekujemy czegoś więcej (wywiad) Zdjęcie numer 5 - galeria: Nocny Market: Gastronomia to nie tylko jedzenie. Oczekujemy czegoś więcej (wywiad)
0 0

– Gastronomia to nie tylko jedzenie, to cały pakiet i wszystko, co dzieje się dookoła: eventy różnego rodzaju, muzyka, wystrój, klimat. Każdy aspekt jest bardzo ważny. Goście oczekują smacznego jedzenia, ale i czegoś ponad to. Wszyscy mają coraz mniej czasu, chcą więc go wykorzystywać jak najlepiej, łącząc różne sfery życia i doznania – mówią serwisowi portalspozywczy.pl organizatorzy Nocnego Marketu w Warszawie.

To już trzeci sezon Nocnego Marketu w Warszawie. Czy kiedy startował ten koncept liczyliście na tak duże zainteresowanie? Co Was zaskoczyło?

Tworząc Nocny Market, wierzyliśmy z całego serca, że takiego miejsca w Warszawie brakuje. Mieliśmy jednak w sobie pokorę i braliśmy pod uwagę chociażby to, że lokalizacja, mimo że w Centrum, nie jest aż tak popularna wśród mieszkańców stolicy. Na szczęście warszawiakom nasz koncept przypadł do gustu i pojawiły się tłumy, które wracają do nas po dziś dzień.

Bardzo nas poruszył też odzew i wsparcie naszych gości, gdy ogłosiliśmy, że trzeci sezon stoi pod znakiem zapytania.

To, czego się nie spodziewaliśmy aż w takiej skali, to zarówno wielka otwartość na najróżniejsze smaki i ciekawość kulinarna odwiedzających, jak i nieograniczona pomysłowość i odwaga wystawców, restauratorów oraz lokali, z którymi współpracujemy. Dzięki temu oferta gastronomiczna Marketu może być jakościowa i ekscytująca.

Na pewno nie myśleliśmy też o tym, że Nocny Market stanie się swego rodzaju wizytówką Warszawy i będą o nas pisać w przewodnikach.

Jakie smaki/kuchnie będą cieszyć się największym zainteresowaniem w tym sezonie?

Mamy wrażenie, że cały czas Azja. Tylko coraz dogłębniej prezentowana – kuchnia z jej najróżniejszych obszarów, skupiająca się na wszystkich, nawet najmniejszych aspektach. Nocny Market powstał po podróży do Azji, kolebki street foodu i wydaje nam się, że w Polsce ta kuchnia jeszcze cały czas się rozwija, a ludzie chcą ją ciągle eksplorować.

Jak rozwija się streetfood w Polsce? Czy zwiększająca się liczba różnych imprez gastronomicznych wpływa na ich jakość?

Każda z obecnych na rynku imprez gastronomicznych jest inna, natomiast naszym zdaniem ta jakość jest coraz lepsza. Przypomnijmy sobie nie tak bardzo odległe czasy, gdy jedzenie uliczne nie było popularne i cieszyło się nie najlepszą renomą. Teraz to myślenie diametralnie się zmieniło – ludzie są ciekawsi, odważniejsi, podróżują po miejscach, w których kultura street foodu funkcjonuje od dawna i powoli to się przenosi także na polski grunt. Dzięki temu sam street food i nasi lokalni gastronomowie mogą się rozwijać i tę jakość budować.

Na Nocnym Markecie postawiliśmy sobie za cel współpracę z najlepszymi graczami street foodowymi, ale także zachęcenie i przekonanie restauratorów oraz szefów kuchni, by spróbowali wyjść ze swoich lokali. To się udało. Na Głównym kilka razy w miesiącu pojawiają się coraz to nowsze koncepty, które chcą pokazać swoją kuchnię – tym razem w wersji ulicznej.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.