PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Polacy poszukują nie tylko coraz wyższej jakości kawy, ale także alternatywnych metod jej przygotowania (wywiad)

Polacy poszukują nie tylko coraz wyższej jakości kawy, ale także alternatywnych metod jej przygotowania (wywiad) Kamil Gaszewski, Beverage Development Manager Europe Costa Coffee, fot. mat. prasowe
0 0

– Obserwując naszych klientów możemy stwierdzić, że Polacy poszukują coraz wyższej jakości kawy. Branża stale ewoluuje, zaspokajając gusta coraz bardziej wymagających konsumentów, poszukujących nie tylko wysokiej jakości ziaren kawy, ale także alternatywnych metod jej przygotowania – powiedział w rozmowie z portalemspozywczym.pl Kamil Gaszewski, Beverage Development Manager Europe Costa Coffee.

Jaka jest Pana zdaniem wiedza Polaków na temat kawy? Czy są świadomi i dokładnie wiedzą, czego chcą, patrząc na ich wybory poszczególnych produktów z menu Costa Coffee?

Myślę, że żart o kliencie zamawiającym w kawiarni „expresso” już niedługo zupełnie straci na aktualności. Kawiarnie na stałe wpisały się w krajobraz polskich miast, a według szacunków co drugi Polak odwiedza je przynajmniej raz w miesiącu. W Costa Coffee, goście doskonale rozróżniają i chętnie zamawiają takie klasyki jak Espresso, Latte czy Cappuccino, a do gustu przypadły im również Flat White oraz Corto. Obserwując naszych klientów możemy stwierdzić, że Polacy poszukują coraz wyższej jakości kawy. Branża stale ewoluuje, zaspokajając gusta coraz bardziej wymagających konsumentów, poszukujących nie tylko wysokiej jakości ziaren kawy, ale także alternatywnych metod jej przygotowania.

W lecie minionego ogromną popularnością cieszyło się Cold Brew. Czy ten trend będzie utrzymywać się także w tym roku?

O Cold Brew po raz pierwszy świat usłyszał 2-3 lata temu, kiedy to zaczęto je serwować w Stanach Zjednoczonych. W ubiegłym roku trend zawitał także do Europy, a od czerwca można było go spróbować Costa Coffee. Jako pierwsi zapoznaliśmy Polaków z terminem kawy macerowanej na zimno. Spotkała się ona z tak pozytywnym przyjęciem, że zdecydowaliśmy się pozostawić ją w menu aż do października, czyli do momentu kiedy pogoda zaczyna się ochładzać i klienci wybierają rozgrzewające napoje. Spodziewamy się, że popularność Cold Brew utrzyma się i w tym roku. Jest to zdecydowanie innowacyjny koncept, a takich właśnie poszukują koneserzy kawy. 20-godzinny proces macerowania pozbawia kawy goryczki i kwasowości, ale wydobywa z niej esencję smaku. Dlatego nawet osoby przyzwyczajone do białych kaw, doceniają smak czystego Cold Brew. Klientom mocno przywiązanym do słodszych kaw, proponujemy wersję z mlekiem i syropem smakowym. Cold Brew to także odpowiedź na kawowe gusta Polaków, którzy są bardziej świadomymi konsumentami, poszukującymi nowatorskich sposobów parzenia. Minionego lata w wybranych kawiarniach wprowadziliśmy również Nitro Cold Brew, czyli kawę, która po procesie macerowania nasączana jest azotem, dzięki czemu jest kremowa i delikatnie musująca. Na koniec serwowana jest z profesjonalnego tapa.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE: (3)

+ DODAJ KOMENTARZ

Mietek z prowincji 08-03-2018, 10:49:

Pierwsi w Polsce serwowali cold-brew... Dziwne - ja je piłem w Poznaniu w kawiarni Brisman juz w 2014...

Barista 28-02-2018, 22:09:

Totalna propaganda sukcesu. Costa ledwo goni konkurencję jeśli chodzi o innowacje w branży kawiarnianej. W zasadzie wszystkie ich "nowości" są zżynane od konkurencji.

Kmkz 23-02-2018, 16:44:

" Jako pierwsi zapoznaliśmy Polaków z terminem kawy macerowanej na zimno. "
Boże Kamil co za bullshit :)
Cold Brew na Polskim rynku jest mniej więcej od 2012 roku.
Pozdrawiam ;-)

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.