PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

McDonald's Polska przedstawił czworo nowych licencjobiorców sieci

McDonald's Polska przedstawił czworo nowych licencjobiorców sieci fot. mat. pras.
0 0

W ostatnich miesiącach do polskiej sieci McDonald’s dołączyło czterech nowych licencjobiorców, którzy przejęli w sumie sześć restauracji. W marcu we franczyzę trafiły kolejno: restauracja w Radomiu (ul. Placowa 2/8) oraz lokal w miejscu obsługi podróżnych Markuszów, a w czerwcu – restauracja w Mińsku Mazowieckim, a także dwa kolejne miejsca obsługi podróżnych Rogoziniec i Chociszewo.

To franczyza stoi u podstaw rozwoju McDonald's i to od niej zaczęła się jej światowa ekspansja. W Polsce działa obecnie 330 lokali licencyjnych, prowadzonych przez 66 licencjobiorców. Rekordzista prowadzi ich aż 15! O popularności franczyzy McDonald’s w Polsce świadczy również znaczące odwrócenie proporcji – w latach 90. restauracje licencyjne stanowiły zaledwie 20% wszystkich lokali sieci, dziś we franczyzie jest aż 80% z nich. 

Proces rekrutacji franczyzobiorcy McDonald's składa się z wielu etapów. Całość trwa około 15 miesięcy. Oprócz złożenia aplikacji, przejścia rozmów rekrutacyjnych, na chętnych czeka również kilkumiesięczne szkolenie w restauracji. 

- Franczyza McDonald's daje możliwość prowadzenia własnej działalności w oparciu o solidnego
i rzetelnego partnera biznesowego. Ponieważ sama działalność biznesowa niesie ze sobą pewne ryzyko, to warto mieć u boku sprawdzoną globalną markę oraz sprawną organizację biznesową, która to ryzyko w znacznym stopniu minimalizuje. Poza tym zawsze starałem się pracować w najlepszych, a McDonald's bez dwóch zdań jest najlepszą firmą w swojej branży oraz firmą oferującą najlepszą franczyzę na rynku. – mówi Rafał Grzesiuk, jeden z nowych licencjobiorców, który prowadzi obecnie dwie restauracje w miejscu obsługi podróżnych Rogoziniec i Chociszewo.

Karolina Sokół, nowa licencjobiorczyni z Mińska Mazowieckiego:

– Prowadzenie restauracji to nasze rodzinne marzenie jeszcze od czasów wymiany studenckiej, kiedy mieliśmy okazję poznawać gastronomię „od kuchni”. Franczyza McDonald’s to możliwość realizacji marzeń przy wsparciu niezwykle silnego partnera. Francyzobiorczyni przyznaje też, że dołączenie do McDonald’s było dla niej wyzwaniem – Moje szkolenie zajęło osiem miesięcy po 100-140 godzin w każdym z nich. Dla takich jak ja, którzy na co dzień realizują się zawodowo to duże wyzwanie ponieważ czas na szkolenie przypada w nocy, weekendami, wieczorami po pracy. Potrzeba dużo determinacji
i zaangażowania ze strony kandydata - mówi.

Po roku intensywnego szkolenia, podczas którego przedsiębiorca poznaje każdy możliwy aspekt pracy w restauracji, nowo upieczony licencjobiorca otrzymuje klucze do własnego lokalu. Jest to restauracja już w pełni wyposażona, ponieważ McDonald's udziela franczyzy nowym licencjobiorcom wyłącznie na już działające i prowadzone przez siebie restauracje. Jak licencjobiorcy oceniają pierwsze miesiące współpracy?

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Adam 13-07-2018, 12:54:

Otworzyli restauracje z obsługą kelnerską, metalowymi sztućcami i zastawą czy Fast Foody - czyli bary szybkiej obsługi bez kelnerów, z plastikami i kartonami ???? Bo to różnica !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.