PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Millenialsi nielojalni wobec restauratorów

Millenialsi nielojalni wobec restauratorów fot. shutterstock
0 0

Millenialsi uwielbiają jeść i bywać, ale czy w związku z tym restauracje rzeczywiście mogą liczyć na tę grupę konsumencką? Okazuje się, że niekoniecznie.

– Millenialsi nie są stabilnym klientem. Bardzo podążają za aktualnym trendem i chodzą tam, gdzie jest modnie – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Stanisław Magdij, dyrektor Operacyjny QLT Restaurant & Bar Sp.zo.o, operator sieci Bierhalle.

Wprawdzie często nie żałują na jedzenie, ale tylko wtedy, gdy wpisuje się ono w aktualne trendy żywnościowe.

– Możemy pozwolić sobie na rameny, hummus, burgery. Tak jest też zagranicą. Millenialsi dużo podróżują, przywożą stamtąd smaki, chcą wszystkiego doświadczyć tu i teraz – przyznaje Tomek Woźniak, trendsetter kulinarny.

Czytaj też: Millenialsi pokoleniem, które - jak żadne inne do tej pory – docenia rolę jedzenia

Jak to jednak z modą bywa – przemija. Stawianie przez restauratorów na "modne" koncepty gastronomiczna staje się więc dziś coraz bardziej ryzykowne. Rynek szybko ulega przetasowaniu.

Czym przyciągnąć Millenialsa do restauracji? Dobrym social media lub... rabatem.

Millenialsi są bardzo zdigitalizowani i nastawieni na wszelkie formy rabatowania czy programy lojalnościowe. Przy czym często lojalność do restauracji kończy się w momencie, kiedy druga restauracja daje 10 proc. wyższy rabat – ostrzega Stanisław Magdij.

Grupa ta nie jest również wymarzonym pracownikiem gastronomii, choć branża nadal pokłada w niej duże nadzieje. 

– Millenialsi są przyzwyczajeni do tego, że wszystko da się zrobić, załatwić i że wszystko im się należy. Ciężko stwierdzić, czy to jest złe. Są bardziej świadomi swoich praw i potrafią się o nie upominać. Czasami jednak brakuje brania odpowiedzialności za to, czego się podejmują, i spojrzenia na to, co się dzieje z drugą stroną. Teraz jest więcej luzu w podchodzeniu do pracy, a myśl, by się ustabilizować zawodowo, pojawia się później. Nie mamy na to wpływu – musimy się dostosowywać. To my musimy zacząć patrzeć na świat ich oczami i nauczyć się rozwiązywać problemy i budować nasze zespoły w oparciu o nowy profil pracownika – tłumaczy dyrektor Operacyjny QLT Restaurant & Bar Sp.zo.o, operator sieci Bierhalle.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.