PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Miłość w stylu fast food. McDonald's i KFC z pierścionkami dla zakochanych

Miłość w stylu fast food. McDonald's i KFC z pierścionkami dla zakochanych fot. materiały prasowe KFC
0 0

Sieci restauracji szybkiej obsług zaskakują swoich fanów walentynkowymi niespodziankami. KFC w Polsce stworzyła projekt pierścionka zaręczynowego, a McDonald’s wystartował z wyjątkowym konkursem, w którym do wygrania jest 18-karatowy złoty pierścionek wysadzany diamentami.

Jak podaje portal nowymarketing.pl, w związku z nadchodzący świętem zakochanych, a także 50-leciem istnienia kanapki Big Mac, sieć restauracji McDonald’s postanowiła przeprowadzić konkurs, w którym do wygrania jest wyjątkowa nagroda – 18-karatowy złoty pierścionek wysadzany diamentami. Aby wziąć udział w konkursie, należy zamieścić romantyczny tweet na temat kanapki Big Mac z #BlingMacContest.

Tymczasem w Polsce sieć KFC także chce wyróżnić swoich fanów. Pierścionek zaprojektowany z myślą o zakochanych składa się z dwóch części. Zewnętrzna warstwa, ze złota próby 750, przywodzi na myśl chrupiącą panierkę. Tak jak panierka KFC kryje w sobie soczyste kawałki kurczaka, tak jej złoty odpowiednik skrywa wyjątkowe elementy. Wewnątrz znajdziemy bowiem zaręczynowy pierścionek wykonany z platyny próby 950, wysadzany dookoła niemal 150-cioma drobnymi diamentami. Ukoronowaniem jest  diament o wadze 0,7 karata.

Ten niezwykły projekt to nie lada gratka dla prawdziwych miłośników KFC zakochanych w swojej drugiej połówce. Na razie marka nie ujawnia planów dotyczących produkcji i warunków nabycia pierścionka. Wiadomo jednak, że jeśli znajdą się pary chętne do przypieczętowania swojej miłości pierścionkiem KFC, marka przygotuje dla nich specjalną, weselną niespodziankę.

Czy to początek trendu oświadczyn w sieciach sklepów i restauracji. Portal dlahandlu donosił niedawno o zaręczynach w polskim sklepie sieci Kaufland. Film z tego wydarzenia bije rekordy popularności w mediach społecznościowych i na YouTube.

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.