PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

Starbucks w USA zjada sam siebie

Starbucks w USA zjada sam siebie
0 0

Zdaniem analityków przytaczanych przez CNBC nasycenie rynku w USA kawiarniami Starbucks jest zbyt duże i może szkodzić sieci. Istnieją takie rejony, gdzie każdy lokal Starbucks ma  prawie 4 pozostałe w promieniu 1 mili. Oznacza to, że sieć sama dla siebie staje się konkurencją.

BMO Capital Markets obniżyło ratingi Starbucks w związku ze zbyt dużym nasyceniem na rynku amerykańskim. Ich zdaniem tempo rozwoju sieci w Stanach Zjednoczonych powinno spowolnić. Inaczej będzie szkodziło sprzedaży sieci.

Według wyliczeń 75 proc. lokalizacji Starbucks w Kalifornii, która jest największym rynkiem Starbucks w Stanach Zjednoczonych, ma konkurencyjny lokal sieci w promieniu jednej mili.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!