PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

Starbucks wdraża nową formułę programu lojalnościowego

Starbucks wdraża nową formułę programu lojalnościowego fot. materiały prasowe
0 0

Użytkownicy Starbucks Rewards będą korzystać z nowego systemu zliczania Gwiazdek oraz możliwości zdobycia Złotego Statusu znanego z amerykańskiej wersji programu. Złoty Status, a wraz z nim nowe przywileje, otrzymają automatycznie wszyscy dotychczasowi użytkownicy programu.

Starbucks Rewards to rozwiązanie łączące program lojalnościowy z kartą pre-paid. W 2015 roku marka wprowadziła do programu możliwość dokonywania płatności za pomocą telefonu przy użyciu aplikacji Starbucks CEE. 31 maja 2017 r. program lojalnościowy My Starbucks Rewards zmieni się w Starbucks Rewards, tym samym dostosowując swoje zasady do znanych klientom zza oceanu. Oprócz wprowadzenia Złotego Statusu i związanych z nim nowych benefitów, zmienione zostaną także reguły premiowania zakupów. Za każde 2 zł wydane w kawiarni użytkownik otrzyma 1 gwiazdkę. Uzbierane w ten sposób gwiazdki wymieniane są na darmowe napoje oraz zapewniają szereg dodatkowych korzyści.

Nowością w programie jest możliwość uzyskania Złotego Statusu. Użytkownicy programu, którzy zgromadzą co najmniej 200 gwiazdek w ciągu roku, zostaną nagrodzeni przez Starbucks specjalnym Złotym Statusem, a wszyscy, którzy byli zarejestrowani w programie przed jego zmianą, otrzymują go automatycznie na okres 12 miesięcy. Oprócz podstawowych benefitów programu, w tym dostępu do wielu ofert i promocji specjalnych, darmowego napoju po uzbieraniu 80 gwiazdek oraz możliwości bezpłatnej wymiany podstawowego espresso na przygotowane na bazie ziaren z aktualnej oferty sezonowej, właściciel Złotego Statusu otrzymuje również upominek urodzinowy oraz może wybrać bezpłatny dodatek (shot espresso, syrop lub bita śmietana) do każdej transakcji.

Program Starbucks Rewards w Stanach Zjednoczonych ma ponad 13 milionów aktywnych użytkowników. Transakcje za pośrednictwem programu stanowią 36% ogółu sprzedaży marki na tym rynku. Według szacunków Wall Street Journal, obywatele Stanów Zjednoczonych trzymają na swoich Kartach Starbucks ponad 1 biliard USD - więcej niż w niektórych bankach. 

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

WŁad 30-05-2017, 12:06:

36% wskaźnik penetracji programu nie jest taki zły