PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Chias Brothers: Jesteśmy transparentni i przygotowani do interakcji online

Chias Brothers: Jesteśmy transparentni i przygotowani do interakcji online Maciej Mikołajczak, CEO Chias Brothers Europe/ fot. materiały prasowe
0 0

- Rok 2017, nasz drugi rok działalności, był dla nas dosyć dynamiczny i satysfakcjonujący. Najbardziej cieszą nas miłe słowa wielu konsumentów i możliwość pozytywnego wpływania na ich zdrowie i szczęście. Potwierdzeniem tego są potrojone przychody z roku poprzedniego i fakt, że udało nam się zbudować wokół naszej marki jedną z najbardziej zaangażowanych społeczności w sektorze spożywczym - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Maciej Mikołajczak, prezes Chias Brothers Europe.

W minionym roku dużym wyzwaniem dla poznańskiej firmy był eksport. - I patrząc krytycznie można powiedzieć, że mogliśmy dużo więcej zdziałać w tym kierunku. W tym roku mamy zamiar wejść między innymi na rynki niemieckojęzyczne i poświęcić więcej energii na sprzedaż eksportową. Wydaje nam się, że nasz rozwój spowodowany jest w głównej mierze słusznym dopasowaniem portfolio do aktualnych potrzeb millenialsów – twierdzi prezes Chias Brothers.

Wielką rolę odgrywają nowoczesne sieci handlowe, które bacznie przyglądają się zmianom na rynku i chętnie współpracują z takimi firmami jak Chias Brothers.

- Kolejnym czynnikiem jest sposób kupowania przez naszą grupę docelową i nasze przygotowanie do tego procesu. Nasza grupa docelowa bardzo często sprawdza produkty przed zakupem, czyta o nich w sklepie, ale nie tylko na etykiecie, ale także online – np. w mediach społecznościowych. Jesteśmy transparentni i świetnie przygotowani do interakcji online. Po wprowadzeniu kilku nowych produktów w 2017 roku widzimy, że nasi klienci nam ufają – zapewnia Maciej Mikołajczak.  

W 2018 r. firma planuje dalej skupiać się na swoich klientach, a nie konkurentach. Zamierza słuchać ich potrzeb i tworzyć produkty, które uwielbiają. - W tym roku chcemy wprowadzić ponad 5 nowych linii produktowych – będą to kolejne innowacyjne produkty, nie tylko w kategorii napojowej. Niebawem będziemy ogłaszać konkretne plany. Widzimy wiele szans, bo w każdej większej kategorii na polskim rynku jest dużo miejsca na innowacje, a konsumenci są na nie gotowi. Widać to chociażby po sukcesach start-upów na rynku FMCG w Polsce – wylicza Maciej Mikołajczak. 

Rynek superfoods zyskuje na znaczeniu, jednak mimo wszystko nadal jest to niszowa kategoria. Sceptycy sektora twierdzą, że jest kontrowersyjny ze względu na brak jednolitej listy superfoods i jasnej informacji o walorach zdrowotnych i dodatnich tych składników…

- Wierzymy w rozwój rynku superfoods i całego sektora zdrowej żywności ze względu na jego silne fundamenty. Jesteśmy jednym z inicjatorów grupy roboczej, która ma na celu stworzenie przejrzystych zasad definiowania super żywności – dodaje prezes Chias Brothers Europe.

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!