PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Chias Brothers: Jesteśmy transparentni i przygotowani do interakcji online

Chias Brothers: Jesteśmy transparentni i przygotowani do interakcji online Maciej Mikołajczak, CEO Chias Brothers Europe/ fot. materiały prasowe
0 0

- Rok 2017, nasz drugi rok działalności, był dla nas dosyć dynamiczny i satysfakcjonujący. Najbardziej cieszą nas miłe słowa wielu konsumentów i możliwość pozytywnego wpływania na ich zdrowie i szczęście. Potwierdzeniem tego są potrojone przychody z roku poprzedniego i fakt, że udało nam się zbudować wokół naszej marki jedną z najbardziej zaangażowanych społeczności w sektorze spożywczym - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Maciej Mikołajczak, prezes Chias Brothers Europe.

W minionym roku dużym wyzwaniem dla poznańskiej firmy był eksport. - I patrząc krytycznie można powiedzieć, że mogliśmy dużo więcej zdziałać w tym kierunku. W tym roku mamy zamiar wejść między innymi na rynki niemieckojęzyczne i poświęcić więcej energii na sprzedaż eksportową. Wydaje nam się, że nasz rozwój spowodowany jest w głównej mierze słusznym dopasowaniem portfolio do aktualnych potrzeb millenialsów – twierdzi prezes Chias Brothers.

Wielką rolę odgrywają nowoczesne sieci handlowe, które bacznie przyglądają się zmianom na rynku i chętnie współpracują z takimi firmami jak Chias Brothers.

- Kolejnym czynnikiem jest sposób kupowania przez naszą grupę docelową i nasze przygotowanie do tego procesu. Nasza grupa docelowa bardzo często sprawdza produkty przed zakupem, czyta o nich w sklepie, ale nie tylko na etykiecie, ale także online – np. w mediach społecznościowych. Jesteśmy transparentni i świetnie przygotowani do interakcji online. Po wprowadzeniu kilku nowych produktów w 2017 roku widzimy, że nasi klienci nam ufają – zapewnia Maciej Mikołajczak.  

W 2018 r. firma planuje dalej skupiać się na swoich klientach, a nie konkurentach. Zamierza słuchać ich potrzeb i tworzyć produkty, które uwielbiają. - W tym roku chcemy wprowadzić ponad 5 nowych linii produktowych – będą to kolejne innowacyjne produkty, nie tylko w kategorii napojowej. Niebawem będziemy ogłaszać konkretne plany. Widzimy wiele szans, bo w każdej większej kategorii na polskim rynku jest dużo miejsca na innowacje, a konsumenci są na nie gotowi. Widać to chociażby po sukcesach start-upów na rynku FMCG w Polsce – wylicza Maciej Mikołajczak. 

Rynek superfoods zyskuje na znaczeniu, jednak mimo wszystko nadal jest to niszowa kategoria. Sceptycy sektora twierdzą, że jest kontrowersyjny ze względu na brak jednolitej listy superfoods i jasnej informacji o walorach zdrowotnych i dodatnich tych składników…

- Wierzymy w rozwój rynku superfoods i całego sektora zdrowej żywności ze względu na jego silne fundamenty. Jesteśmy jednym z inicjatorów grupy roboczej, która ma na celu stworzenie przejrzystych zasad definiowania super żywności – dodaje prezes Chias Brothers Europe.

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.