PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Ahmad Tea: Najdynamiczniej rozwija się segment herbat zielonych oraz funkcjonalnych

Ahmad Tea: Najdynamiczniej rozwija się segment herbat zielonych oraz funkcjonalnych fot. shutterstock
0 0

– W ostatnich latach najdynamiczniej rozwija się segment herbat zielonych oraz funkcjonalnych. Naszym zdaniem trend ten będzie widoczny także w 2018 roku – tłumaczy w rozmowie z portalemspozywczym.pl Ewa Spychała, marketing manager Levant Foods, dystrybutora herbat Ahmad Tea.

Zdaniem Ewy Spychały rośnie wiedza konsumentów na temat herbaty, jej poszczególnych rodzajów oraz sposobu parzenia. 

– W naszym przekonaniu największym i najistotniejszym trendem, który dotyka także i rynek herbaty, jest wzrost świadomości konsumenckiej. Coraz częściej można zauważyć klientów, którzy przed wyborem produktu czytają etykiety i decydują się na te artykuły, które mają lepszy skład. Ostatnio bardziej popularne stały się także napary ziołowe, co najprawdopodobniej wynika z trwającej mody na naturę. Możemy mówić też o niecodziennym wykorzystaniu herbaty, np. do pieczenia. Z kolei popularność diety roślinnej sprawiła, że w Internecie możemy odnaleźć przepisy na np. bulion herbaciany – tłumaczy marketing manager Levant Foods, dystrybutora herbat Ahmad Tea.

Według Ewy Spychały największą popularnością wśród konsumentów cieszą się herbaty zielone i funkcjonalne.

– Konsumenci chętnie wybierają herbaty zielone, ponieważ zaczęli doceniać jej wpływ na zdrowie. Dzięki wielu herbacianym poradnikom i modzie na herbaciane blogi dowiedzieli się także o różnych sposobach zaparzania, dzięki którym mogą dostosować napar do własnych potrzeb. Herbaty czarne cały czas cieszą się dużym zainteresowaniem, być może dlatego że są tradycyjne i stanowią doskonałą bazę. Posiadają intensywny aromat, można pić je zarówno z cukrem, jak i miodem lub innymi dodatkami  – wyjaśnia marketing manager Levant Foods.

– W ostatnich latach najdynamiczniej rozwija się segment herbat zielonych oraz funkcjonalnych. Naszym zdaniem trend ten będzie widoczny także w 2018 roku – dodaje Ewa Spychała.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.