
Portal Beveragedaily.com powołując się na dane Euromonitor odnośnie wzrostu sprzedaży kawy w najbliższych kilku latach, sugeruje, że Lavazza, aby zwiększyć swoją sprzedaż, powinna swoje produkty eksportować do krajów Ameryki Północnej i Azji.
Według danych Euromonitor wzrost sprzedaży kawy w skali roku wzrośnie o 0,2% w latach 2013-2021.
- Włochy nie są w stanie zapewnić znacznego wzrostu sprzedaży Lavazza w przyszłości. Dlatego marka potrzebuje szukać rynków zbytu za granicą – ocenił Matthew Barry, Analityk napojów Euromonitor.
Zdaniem Barry'ego, poza Włochami najważniejszym kierunkiem dla kawiarnianej marki jest Francja. Atrakcyjnymi rynkami dla producenta kawy są także Stany Zjednoczone i Kanada, gdzie konsumenci cenią sobie wysokiej jakości produkty. Lavazza poszerzając ofertę o nowe rodzaje kawy, zwiększa swoje szanse na sukces w Ameryce.
Ekspert sugeruje, że jeśli Lavazza chce konkurować z innymi wielkimi kawowymi markami, powinna swoje produkty kierować również na rynek azjatycki, Bliski Wschód oraz Bałkany.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!