PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

Analitycy: W obliczu stagnacji na rynku kawy, Lavazza powinna otworzyć się na nowe rynki

Analitycy: W obliczu stagnacji na rynku kawy, Lavazza powinna otworzyć się na nowe rynki fot. materiały prasowe
0 0

Portal Beveragedaily.com powołując się na dane Euromonitor odnośnie wzrostu sprzedaży kawy w najbliższych kilku latach, sugeruje, że Lavazza, aby zwiększyć swoją sprzedaż, powinna swoje produkty eksportować do krajów Ameryki Północnej i Azji.

Według danych Euromonitor wzrost sprzedaży kawy w skali roku wzrośnie o 0,2% w latach 2013-2021.

- Włochy nie są w stanie zapewnić znacznego wzrostu sprzedaży Lavazza w przyszłości. Dlatego marka potrzebuje szukać rynków zbytu za granicą – ocenił Matthew Barry, Analityk napojów Euromonitor.

Zdaniem Barry'ego, poza Włochami najważniejszym kierunkiem dla kawiarnianej marki jest Francja. Atrakcyjnymi rynkami dla producenta kawy są także Stany Zjednoczone i Kanada, gdzie konsumenci cenią sobie wysokiej jakości produkty. Lavazza poszerzając ofertę o nowe rodzaje kawy, zwiększa swoje szanse na sukces w Ameryce.

Ekspert sugeruje, że jeśli Lavazza chce konkurować z innymi wielkimi kawowymi markami, powinna swoje produkty kierować również na rynek azjatycki, Bliski Wschód oraz Bałkany.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!