PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Analitycy: W obliczu stagnacji na rynku kawy, Lavazza powinna otworzyć się na nowe rynki

Analitycy: W obliczu stagnacji na rynku kawy, Lavazza powinna otworzyć się na nowe rynki fot. materiały prasowe
0 0

Portal Beveragedaily.com powołując się na dane Euromonitor odnośnie wzrostu sprzedaży kawy w najbliższych kilku latach, sugeruje, że Lavazza, aby zwiększyć swoją sprzedaż, powinna swoje produkty eksportować do krajów Ameryki Północnej i Azji.

Według danych Euromonitor wzrost sprzedaży kawy w skali roku wzrośnie o 0,2% w latach 2013-2021.

- Włochy nie są w stanie zapewnić znacznego wzrostu sprzedaży Lavazza w przyszłości. Dlatego marka potrzebuje szukać rynków zbytu za granicą – ocenił Matthew Barry, Analityk napojów Euromonitor.

Zdaniem Barry'ego, poza Włochami najważniejszym kierunkiem dla kawiarnianej marki jest Francja. Atrakcyjnymi rynkami dla producenta kawy są także Stany Zjednoczone i Kanada, gdzie konsumenci cenią sobie wysokiej jakości produkty. Lavazza poszerzając ofertę o nowe rodzaje kawy, zwiększa swoje szanse na sukces w Ameryce.

Ekspert sugeruje, że jeśli Lavazza chce konkurować z innymi wielkimi kawowymi markami, powinna swoje produkty kierować również na rynek azjatycki, Bliski Wschód oraz Bałkany.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.