PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Irving inwestuje w herbaty białe

Irving inwestuje w herbaty białe fot. materiały prasowe
0 0

– Czarna herbata stanowi około 40 procent sprzedaży produktów Irving, natomiast dużo sprzedajemy herbat białych i zielonych – powiedział Tomasz Gołębiewski, dyrektor łańcucha dostaw i członek zarządu Irving.

Marka Irving postanowiła oprzeć swoją strategię w główniej mierze na sprzedaży herbat białych.

– W chwili obecnej mamy kilka procent udziału w rynku, który mocno zmienił się w ciągu ostatnich lat, a w związku z tym i nasze cele. Obecnie nie skupiamy się tak jak kiedyś na herbacie czarnej, a rozwijamy segment herbaty białej, zielonej i smakowej. Herbaty białe dopiero rozwijają się, także celujemy w segmenty rynku, które mają mniejszy udział. W naszej ofercie mamy obecnie około 6 ofert smakowych herbaty białej. Miesiąc temu odświeżyliśmy linię „Owocowy ogród” – tłumaczy Tomasz Gołębiewski, dyrektor łańcucha dostaw i członek zarządu Irving.

Można stwierdzić, że herbata biała staje się flagowym produktem marki.

– Czarna herbata stanowi około 40 procent sprzedaży produktów Irving, natomiast dużo sprzedajemy herbat białych i zielonych. Głównie nasze produkty sprzedajemy w dużych sieciach handlowych. Jesteśmy także obecni w małych sklepach w handlu tradycyjnym. Natomiast nie ma nas w dyskontach. Nie jesteśmy zainteresowani również produkcją dla innych marek – dodaje Tomasz Gołębiewski.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!