PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Jacobs Douwe Egberts Polska w 2018 stawia na innowacje

Jacobs Douwe Egberts Polska w 2018 stawia na innowacje fot. shutterstock
0 0

– Mamy w planach wprowadzenie kilku innowacyjnych produktów, żeby nie tylko nadążać za zmieniającym się rynkiem i rosnącymi oczekiwaniami klientów, ale też wpływać na tempo zachodzących zmian – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Mariusz Kuc, kierownik ds. strategii, planowania i marketingu sprzedażowego Jacobs Douwe Egberts Polska.

Jacobs mimo zawirowań związanych ze zmianą cen kawy jako surowca pozytywnie ocenia swoje działania w 2017 roku.

– W minionym roku mieliśmy do czynienia z gwałtownymi podwyżkami kawy jako surowca, co pociągnęło za sobą konieczność odzwierciedlenia części tego wzrostu w cenie kawy dla konsumentów. Z drugiej strony, obserwujemy bardzo interesujące zmiany na rynku kawy, gdzie rozwój kaw ziarnistych i kaw w kapsułkach przyczynia się do wyraźnie wyższej ceny za kubek kawy, którą kupują konsumenci. Cieszy również inne interesujące zjawisko – konsumenci kawy chcą pić coraz lepszą kawę i są gotowi płacić za tę zmianę – wyjaśnia Mariusz Kuc.

– W umacnianiu pozycji lidera na rynku kawy znacząco pomogła nam zmiana opakowań kaw Jacobs i Prima, która jest bardzo pozytywnie odebrana przez rynek. Opakowania zostały unowocześnione i ujednolicone, odzwierciedlając najnowsze trendy. Zmieniliśmy również całe portfolio kaw ziarnistych, odpowiadając na oczekiwania rynku – zarówno kawy ziarniste Jacobs, Prima, jak też wprowadzona na rynek kawa L’Or idealnie wpasowują się w oczekiwania odnośnie jakości, smaku, aromatu i opakowania – dodaje kierownik ds. strategii, planowania i marketingu sprzedażowego Jacobs Douwe Egberts Polska. 

Jacobs w nowym roku planuje między innymi wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań w segmencie kawy oraz propagować premiumizację tej kategorii.

– Mamy w planach wprowadzenie kilku innowacyjnych produktów, żeby nie tylko nadążać za zmieniającym się rynkiem i rosnącymi oczekiwaniami klientów, ale też wpływać na tempo zachodzących zmian. Chcemy również przyczyniać się do wzrostu wartości sprzedaży kawy, zachęcając klientów do picia coraz lepszej kawy. Priorytetem dla JDE jest także utrzymywanie właściwego i zbalansowanego podejścia do różnego typów sklepów – wiemy, że klienci kupują kawę przy różnych okazjach i w różnych sklepach, ale innej kawy szukają w supermarketach, innej w sklepach małych – tłumaczy Mariusz Kuc.

– Największe szanse upatrujemy w zmianach zachodzących na rynku, czyli w premiumizacji kategorii kawy. Klienci kupują lepsze produkty, a do tego w Polsce kawy pijemy coraz więcej. Daje to szanse na dalszy rozwój tej kategorii, gdzie jako lider na rynku kawy chcemy przyspieszać tempo tych zmian poprzez wspomniane powyżej działania – podsumowuje kierownik ds. strategii, planowania i marketingu sprzedażowego Jacobs Douwe Egberts Polska. 

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

endrjuu 17-01-2018, 23:54:

Beti wszystko zepsuje tak haj to zrobiła na Domaniewskiej