PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Julius Meinl, działająca w 70 krajach wiedeńska palarnia kawy, weszła na polski rynek

Julius Meinl, działająca w 70 krajach wiedeńska palarnia kawy, weszła na polski rynek fot. shutterstock
0 0

Julius Meinl, działająca w 70 krajach wiedeńska palarnia kawy, weszła na polski rynek z szerokim asortymentem produktów premium. Poprzez dołączenie do Coffee Zone jako udziałowiec większościowy, marka Julius Meinl zyskała w Polsce nową spółkę zależną, 20 już filię firmy na świecie.

Julius Meinl Coffee Group oprócz produkcji wysokiej jakości kaw i herbat, dopasowanych do potrzeb rynku HoReCa, zapewnia kompleksową obsługę rynku kawowego (maszyny, dodatki do kawy, herbaty, serwis), organizuje i prowadzi szkolenia, audyty, promocje. Po Bułgarii, USA, Chinach i Dubaju, firma rozszerza swoją działalność wprowadzając do Polski nową spółkę zależną.

– Od ponad 156 lat marka Julius Meinl jest synonimem najwyższej jakości kawy i herbaty oraz legendarnego już, najwyższego standardu obsługi klientów – mówi Piotr Pilch, prezes Julius Meinl Polska.

– Obserwując zainteresowanie produktami Julius Meinl klientów praktycznie z całego świata jesteśmy pewni, że znajdą one również grono miłośników na naszym rodzimym rynku –  dodaje Piotr Pilch.

Pod koniec kwietnia działająca na całym świecie wiedeńska palarnia kawy dołączyła do założonej w Warszawie w 2008 roku Coffee Zone, jako udziałowiec większościowy. W związku z tym Coffee Zone Sp. z o.o. zmieniła nazwę na Julius Meinl Polska Sp. z o.o.

Obie marki łączą najwyższe standardy jakości, kultura parzenia kawy oraz bogate doświadczenie. Przy siedzibie firmy działa placówka szkoląca baristów – Warsaw School of Coffee, najstarsza w Polsce szkoła dla baristów.

– Jednym z naszych priorytetów jest edukacja i działalność szkoleniowa. Dlatego nadal będziemy przekazywać naszą zdobywaną przez lata, praktyczną wiedzę i doświadczenie zarówno przyszłym baristom, jak i domowym pasjonatom kawy – zapewnia prezes Julius Meinl Polska.

Dotychczasowa oferta produktowa firmy Coffee Zone została rozszerzona o cały asortyment marki Julius Meinl, tj. najwyższej jakości kawy i herbaty, dodatki do napojów, maszyny oraz eleganckie zastawy. Dzięki temu palarnia staje się jeszcze solidniejszym i bezpiecznym partnerem, który zapewni aktualnym i przyszłym klientom stałość dostaw oraz profesjonalną obsługę na najwyższym światowym poziomie. 

- Wszelkie dotychczasowe umowy  oraz produkty pozostają niezmienne. Mamy jednocześnie nadzieję, że zarówno rynek, jak i nasi klienci przyjmą ciepło nową markę – dodaje prezes Piotr Pilch.

 

Julius Meinl Coffee Group jest palarnią kawy założoną w Wiedniu w 1862 roku, dostępną na polskim rynku od końca kwietnia 2018 r. Działa obecnie w 70 krajach na świecie. Grupa Julius Meinl to firma łączącą tradycję z nowoczesnością i innowacyjnymi rozwiązaniami dla biznesu HoReCa. Polski oddział oferuje sprzedaż gatunków kaw i herbat wysokiej jakości, kompleksową obsługę rynku kawowego, organizuje i prowadzi szkolenia, audyty i promocje. 

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Tomasz57 13-06-2018, 12:59:

Dobrze się stało, warto by branża prężnie się rozwijała, a marki przenikały się wzajemnie i uzupełniały doświadczeniem. Jestem ciekaw czy skorzysta na tym również sympatyczna palarnia w moim mieście coffeenation.pl

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.