PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Fermy Woźniak: Wprowadzenie własnej marki jaj to potwierdzenie naszej wiodącej pozycji na rynku (wywiad)

Fermy Woźniak: Wprowadzenie własnej marki jaj to potwierdzenie naszej wiodącej pozycji na rynku (wywiad) Małgorzata Kuriata, dyrektor sprzedaży i marketingu Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o., fot. FD Woźniak
0 0

Z Małgorzatą Kuriatą, dyrektor sprzedaży i marketingu Ferm Drobiu Woźniak Sp. z o.o. rozmawiamy m.in. o wprowadzonej na rynek w 2017 r. marce jaj Zdrovo, strategii spółki oraz trendzie odchodzenia od jaj z chowu klatkowego.

Portalspozywczy.pl: Pod koniec 2017 roku w sklepach sieci Kaufland pojawiły się jaja pod marką Zdrovo. Jak przebiega proces wprowadzania tego produktu na rynek? 

Małgorzata Kuriata: Jesteśmy liderem polskiego rynku i jednym z czołowych producentów w Europie. Firma istnieje już ponad 30 lat, a podjęcie tak strategicznej decyzji o wprowadzeniu na krajowy rynek własnej marki poprzedzone było intensywnym procesem przygotowawczym. Budowanie silnej marki nie jest standardem w naszej branży. Zdecydowanie łatwiej sprzedaje się produkt, który dostępny jest na półkach sklepowych pod marką własną sieci handlowej. Bywa, że klienci sieci handlowych konsumują jajka, nie wiedząc, że pochodzą one z Ferm Woźniak. W przypadku marki Zdrovo, celem jest budowanie zaufania do najwyższej jakości oraz w pełni polskich produktów.

Czy marka Zdrovo pojawiła się w kolejnych sieciach lub pojawi się w najbliższym czasie? 

Założyliśmy, że proces wprowadzania Zdrovo będzie odbywać się etapowo, co wynika z procedur, jakie musi przejść każdy nowy produkt zanim trafi na półki sklepowe. Przewidujemy, że w ciągu kilku najbliższych miesięcy Zdrovo pojawi się w kolejnych sieciach.

Czy dotychczasowe wyniki sprzedaży jaj Zdrovo są dla Ferm Woźniak satysfakcjonujące?

Z dotychczasowych wyników sprzedaży jesteśmy zadowoleni – produkt cieszy się sporym zainteresowaniem klientów. Musimy jednak pamiętać, że ok. 70% naszej produkcji trafia na eksport, a nasz kraj nie jest dużym konsumentem jaj. Nasze możliwości produkcyjne sprawiają, że jesteśmy w stanie zaopatrzyć w jaja wszystkie sklepy w Polsce. Marka własna stanowi dla nas przede wszystkim potwierdzenie stabilnej i wiodącej pozycji na rodzimym rynku. 

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

ajjaj 01-08-2018, 19:10:

Jakby tak dobrze podliczyć ilość jaj ściółkowych do ilości kur toby się okazało ze ściółkowe mają nieśność 598%. Te nowe hale w Bobrzanach to też będą na ściółkę?

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.