PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Drobimex: W sezonie grillowym chcemy zwiększyć sprzedaż o 20 procent

Drobimex: W sezonie grillowym chcemy zwiększyć sprzedaż o 20 procent fot. mat. pras.
0 0

W rozpoczynającym się sezonie grillowym Drobimex planuje zwiększenie sprzedaży swoich wyrobów o 20 procent - do 350-400 ton. Producent ze Szczecina wprowadza też na rynek pięć nowych produktów dla miłośników grillowania.

Polska jest obecnie największym producentem drobiu w Europie, a Drobimex jest jednym z sześciu wiodących przedsiębiorstw drobiarskich na polskim rynku. Jeszcze w 2013 roku w sezonie grillowym Drobimex sprzedawał ok. 100 ton wyrobów na grilla. W 2017 r. było to 320 ton, a w tym roku firma przewiduje sprzedaż na poziomie 350-400 ton.

- Stale rosnący popyt na drobiowe produkty na grilla ma związek z większą świadomością konsumentów na temat właściwości odżywczych drobiu, który jest zdrowszy od mięsa wieprzowego i jeszcze lepiej smakuje - mówi Klaus Roppel, prezes Drobimex Sp. z o.o.

Dlatego każdego roku producent poszerza ofertę grillową o nowe wyroby - w tym sezonie wprowadził aż 5 nowości. Dla amatorów produktów o większej gramaturze przygotowano Kiełbasę Grilllową Drobiową XXL oraz Zestaw Premium na Grilla w dużym opakowaniu. Wprowadzono również Bratwurst Kiełbasę Grillową Drobiową oraz nowość w ofercie dla dzieci - Party Kids Świderki z kurczaka w marynacie bez dodatku glutaminianu monosodowego, alergenów czy fosforanów. Ponadto z okazji tegorocznych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Drobimex przygotował także limitowaną edycję sznycli minutowych z piersi kurczaka w marynacie z czosnkiem niedźwiedzim sygnowanych hasłem „Dla Mistrzów grillowania”.

W ofercie znalazły się także dotychczasowe bestsellery sprzedaży, m.in. popularne Kiełbaski Grilllovki czy Party Mix Grillowy Kubełek Pyszności. Łącznie tegoroczny asortyment linii „Grillove Specjały” Drobimexu obejmuje 18 produktów, wśród których znajduje się 9 rodzajów mięsa świeżego i 9 rodzajów wędlin. Na frontach nowych opakowań pojawiły się także najważniejsze informacje dotyczące zalet oferowanych produktów.

- Ponieważ konsumenci chcą jeść zdrowo, coraz większą uwagę przywiązują do składów wybieranych przez siebie wyrobów. Dlatego na opakowaniach naszych produktów, szczególnie tych przeznaczonych dla dzieci, umieściliśmy widoczne informacje dotyczące np. zawartości mięsa, braku dodatku glutaminianu sodu, fosforanów czy glutenu – dodaje Klaus Roppel.

Sukcesywne zwiększanie sprzedaży możliwe jest dzięki dobiegającej końca, największej w historii firmy Drobimex inwestycji w rozbudowę i modernizację jej zakładów, której łączny koszt wyniósł 55 mln euro. Obecnie w zakładzie produkcyjnym w Szczecinie trwają ostatnie prace organizacyjne w budynkach biurowo-magazynowych. Dzięki inwestycji Drobimex już zwiększył ubój ze 130 tys. do 180 tys. sztuk dziennie, a latem tego roku liczba ta ma wzrosnąć do 200 tys. sztuk dziennie.

Wzrósł także eksport produktów firmy Drobimex, która wysyła zagranicę 40 proc. swojej produkcji. Obecnie wędliny producenta są sprzedawane m.in. w Niemczech, na Litwie, w Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Bułgarii, Azerbejdżanie i Serbii, a mięso głównie w Niemczech, Anglii, Irlandii, Czechach i Hongkongu. Od 2004 r. Drobimex należy do niemieckiego konsorcjum drobiarskiego PHW Gruppe.

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

sąsiad fermy drobiu 27-04-2018, 20:16:

Nawet najlepsza narracja nie zmieni faktu,że producenci drobiu sprzedają naszpikowany antybiotykami szajs !!A potem spotykamy się na onkologii...