PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Dziki Trop: Chcemy zerwać z wizerunkiem dziczyzny jako mięsa elitarnego

Dziki Trop: Chcemy zerwać z wizerunkiem dziczyzny jako mięsa elitarnego Grzegorz Malec, właściciel sieci sklepów z dziczyzną Dziki Trop, dyrektor zarządzający Elite Expeditions, fot. Paweł Pawłowski
0 0

- Staramy się zerwać z wizerunkiem dziczyzny jako mięsa elitarnego. Dlatego w ofercie mamy zarówno drobne elementy, ale i promocje na gulasze czy drobne mięsa, które są u nas do kupienia w cenach niewiele wyższych niż porcja gulaszu wołowego czy lepszej jakości wieprzowiny - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Grzegorz Malec, właściciel sieci sklepów z dziczyzną Dziki Trop i dyrektor zarządzający Elite Expeditions.

Grzegorz Malec wskazuje, że produktem, który najlepiej sprzedaje się w Dzikim Tropie wciąż jest dzik, zarówno w formie mięsa, jak i przetworów.

- Wynika to z prostego skojarzenia dzika jako dziczyzny, ale też z faktu, że mięso dzika ma najwięcej smaku, przewodzi najwięcej leśnego aromatu. Jeleń jest ceniony głównie poprzez comber (schab) czy steki. Najdroższa, ale też najbardziej wymagająca pod względem kulinarnym, jest sarna. Dlatego sprzedaje się w mniejszej ilości, ale też w masie sarny jest mniej, gdyż ma drobną budowę ciała - mówi.

Produkty Elite Expeditions, oprócz sklepów firmowych, dostępne są także w sieciach handlowych. W Lidlu są dostępne są obecnie kiełbasy pod marką Dziki Trop oraz mięso pod marką własną sklepu, a w Auchan i Leclerc mięso pod marką Dziki Trop.

- Nasze wyroby sprzedają się dobrze w sieciach. Mięso z dziczyzny jest z pewnością wzbogaceniem oferty przyciągającym klientów, a dla nas olbrzymim kanałem promocji dziczyzny w mniejszych ośrodkach. A my chcemy tę współpracę poszerzać o przetwory, czyli nie tylko mięso świeże i mrożone. Także jesteśmy obecni w sieciach i myślę, że będziemy. Cieszę się, że to my byliśmy pionierem i nasza marka ma już na tyle silną pozycję na rynku - mówi Malec.

Właściciel Dzikiego Tropu nie ukrywa, że wymagania stawiane przez sieci handlowe były dla firmy trudne do spełnienia. 

- Od początku była to dla nas bezcenna nauka. Logistyka, konieczność dostarczenia do kilkunastu centrów dystrybucyjnych jest dużym wyzwaniem. Do tego dochodzi oczywiste oczekiwanie, że to mięso będzie miało na półce fajną cenę końcową. Na początku traktowaliśmy to bardziej jako promocję dziczyzny. Misję, że wzięliśmy na swoje barki promocję mięsa i branży. Poza nami praktycznie nikt tego nie robi - mówi Malec.

Pełna treść rozmowy z Grzegorzem Malcem dostępna jest w naszej Strefie Premium.

Dziki Trop jest marką handlową firmy Elite Expeditions sp. z o.o., która powstała w 1989 roku jako firma rodzinna i do dziś nią pozostała. Spółka prowadzi skup i przetwórstwo dziczyzny od 1995 r., w Zwierzyńcu, na terenie Roztoczańskiego Parku Narodowego. Obecne moce produkcyjne zakładu wynoszą 2 tys. ton gotowego produktu rocznie.

Elite Expeditions produkuje chłodzone oraz mrożone mięso z jelenia, dzika, sarny oraz daniela, a także wędzone polędwice, szynki, salami, kiełbasy i kabanosy. Produkty Elite Expeditions dostępne są w sieciach handlowych: Lidl, Auchan, Selgros i E.Leclerc. Sklepy Dziki Trop znajdują się w Warszawie oraz Krakowie.

POLECANE

KOMENTARZE: (4)

+ DODAJ KOMENTARZ

zdegustowany 09-07-2018, 10:16:

coś tu nie halo. firma z woln.tłum elitarne wyprawy sprzedająca dziczyznę chce zerwać z elitarnym wizerunkiem tego miesa mając jednocześnie elitarność w własnej nazwie....!!??, hyyyyyy a to ciekawy przypadek - albo raczej jakiś dziki trop.

Rtytyty 28-06-2018, 20:11:

Ej czytelnik ssaj kiełbe

Hehe 28-06-2018, 20:10:

Tak samo jak mleko od krów pasacych się przy drogach. Pomidory też maja ołów... puknij się młotkiem w czoło...oskarżony to jesteś Ty przez swojego ojca bo trysnal na twoją matkę jakimś białym syfem

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.