PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Firma Bohun testuje nowy koncept sklepu wędliniarskiego przy stacji paliw

Firma Bohun testuje nowy koncept sklepu wędliniarskiego przy stacji paliw fot. materiały prasowe
0 0

Pierwszy w Polsce sklep mięsny przy stacji paliw Lotos działa od 1 marca w Szczecinie, w pobliżu Szosy Stargardzkiej. Prowadzi go firma Bohun, producent słynących z wysokiej jakości regionalnych wędlin premium. – Chcemy przetestować nowy koncept sprzedaży, a jeśli sprawdzi się w takiej lokalizacji, mamy pomysł na jego rozwój – mówi prezes firmy Bohun.

Polacy w coraz większym stopniu zwracają uwagę na jakość tego, co wkładają do koszyka w sklepie, stąd też rosnące zainteresowanie wędlinami wysokiej jakości, wyrabianymi na bazie tradycyjnych receptur, z najlepszych gatunków mięs. Bohun od dawna świetnie odnajduje się w tym trendzie, a teraz dodatkowo chce go połączyć z mocnym wyjściem w kierunku klienta, ułatwiając życie tym, którzy cenią swój czas i chętnie korzystają z coraz bogatszej oferty zakupowej na stacjach paliw. 

Dodatkowym walorem nietypowej lokalizacji jest prawna możliwość otwarcia sklepu we wszystkie niedziele i inne dni wolne.

– Jednak naszym celem nie jest handel w wolne niedziele, mimo że prawo daje nam takie możliwości. Wspólnie z naszymi partnerami chcemy przetestować nowy koncept sklepu mięsnego z bogatą ofertą asortymentową, uzupełnioną o kawę, przekąski, słodycze. Pierwsze reakcje klientów są entuzjastyczne – mówi Mariusz Borawski, prezes Bohuna.

Lokalizacja została wybrana nieprzypadkowo – sklep Bohuna powstał przy stacji Lotos, położonej przy bardzo ruchliwej trasie (Szosie Stargardzkiej), dodatkowo w pobliżu jest handlowe zaplecze w postaci Netto i Lidla.

– W obu sklepach dyskontowych nie ma stoisk mięsnych. Stąd nasza oferta będzie dla mieszkańców swoistym uzupełnieniem, bo znajdą tu produkty, których nie kupią w Lidlu czy w Netto – mówi Mariusz Borawski.

Prezes liczy także na to, że szeroki wybór doskonałej jakości mięs i wędlin,  produkowanych zgodnie z tradycyjnymi recepturami, przyciągnie okazyjnych kierowców, będących przejazdem na stacji. – Da nam to możliwości dotarcia do całkowicie nowej grupy docelowej – dodaje.

Codzienne zakupy na stacjach paliw w krajach zachodniej Europy są czymś zupełnie normalnym, a także i w Polsce zyskują na popularności. Operatorzy stacji wychodzą naprzeciw potrzebom klientów, poszerzając asortyment nawet do 2-3 tysięcy produktów na półkach. Jednak sklep mięsny w takim miejscu jest czymś nowym. Czy ten pomysł się sprawdzi?

- Wzrost popularności formatów convenience to jeden z najszybciej  rozwijających się trendów dzisiejszego handlu. Zamierzamy go wykorzystać, a dodatkowo, dzięki porozumieniu z siecią kawiarni Columbus Cafe wzbogacimy ofertę mięsną o kawę, szybkie przekąski, ciasta. Jeśli nasz koncept zda egzamin, pójdziemy dalej – rozwijając go w formie franczyzy we współpracy z dużą siecią paliw – dodaje prezes Borawski.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.