PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Harbi Meat: W hurcie sprzedajemy do 13 ton mięsa miesięcznie

Harbi Meat: W hurcie sprzedajemy do 13 ton mięsa miesięcznie Cemre Yatur, współwłaściciel sklepu mięsnego Harbi Meat, fot. Paweł Pawłowski/PTWP
0 0

- Oprócz posiadania własnej restauracji oraz sklepu mięsnego, otworzyliśmy niedawno własną ubojnię, skąd bezpośrednio możemy dostarczać mięso do naszych punktów, a także prowadzić sprzedać hurtową i detaliczną wielu rodzajów mięs: wołowiny, jagnięciny, baraniny czy najpopularniejszego w Polsce drobiu – mówi Cemre Yatur, właściciel sklepu Harbi Meat.

Rynek mięsny, mimo stabilnej sytuacji, szuka sposobów optymalizacji swojej działalności.  Oprócz rywalizacji pod kątem jakościowym, producenci szukają nowych metod dotarcia do potencjalnego klienta.

Przemysł mięsny to jedna z głównych branż sektora spożywczego w polskiej gospodarce. Upodobanie Polaków do konsumpcji tych wyrobów spowodowało, że Polska jest jednym z czołowych producentów mięs w Europie. Szacuje się, że wartość krajowego rynku mięsnego to 47 milionów złotych, co zachęca kolejnych producentów do rozpoczęcia działalności gospodarczej w tym sektorze. Aby więc skutecznie rywalizować z liczną konkurencją, potrzebne jest szukanie rozwiązań, które zapewnią przewagę na rynku, na którym rywalizuje obecnie około 1300 podmiotów. Od kilku lat zauważalny jest trend związany z konsolidacją poszczególnych przedsiębiorstw. Prowadzenie wspólnej księgowości czy łączenie działów zajmujących się obsługą pracowników firmy pozwala zminimalizować koszty stałe, co pozwala przygotowywać bardziej konkurencyjne oferty dla kontrahentów.

Kolejną skuteczną drogą do zwiększenia swoich przychodów, jest dywersyfikacja przedmiotu działalności gospodarczej. Jej istotą jest prowadzenie działań na kilku płaszczyznach w ramach danej branży. Jest to trend mocno zauważalny na przykład w branży piekarniczej czy mleczarskiej, gdzie producenci oprócz produkcji wyrobów ze swojego sektora, prowadzą też firmowe punkty handlowe ze swoimi produktami. Szacuje się, że samych firmowych punktów piekarniczych jest ponad 4000. Liczba ta pokazuje, że posiadanie własnych punktów usługowych przynosi wymierne korzyści finansowe. Przedstawiciele Harbi Meat przekonują, że strategia dywersyfikacji działalności może być skuteczna również w produkcji i dystrybucji mięsa.

- Oprócz posiadania własnej restauracji oraz sklepu mięsnego, otworzyliśmy niedawno własną ubojnię, skąd bezpośrednio możemy dostarczać mięso do naszych punktów, a także prowadzić sprzedać hurtową i detaliczną wielu rodzajów mięs: wołowiny, jagnięciny, baraniny czy najpopularniejszego w Polsce drobiu – mówi Cemre Yatur, właściciel sklepu Harbi Meat.

- Prowadząc biznes w sektorze mięsnym, bardziej niż gdziekolwiek indziej trzeba stawiać na jakość i świeżość. Ofertę należy kierować nie tylko do klienta indywidualnego, ale również do branży gastronomicznej, która, aby dokonać zakupu hurtowego na dużą skalę musi mieć pewność, że wybiera najlepsze produkty na rynku - dodaje Yatur.

Harbi Meat, jako lokalny producent, za pomocą hurtowego kanału dystrybucji sprzedaje do 13 ton mięsa miesięcznie. Zyskuje również w sektorze handlu detalicznego, gdzie ze względu na znaczny wzrost zainteresowania klientów i większą sprzedaż, zdecydował się powiększyć swój magazyn oraz powierzchnię handlową.

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Czytelnik 05-06-2018, 19:49:

ubój rytualny to szczególna forma znęcania się nad zwierzętami

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.