PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNERZY SERWISU

Jawo zwiększy moce produkcyjne o 35 procent

Jawo zwiększy moce produkcyjne o 35 procent Renata Kasprzycka, prezes zarządu Jawo, fot. PTWP
0 0

- Znajdujemy się obecnie w trakcie rozbudowy zakładu. W 2018 roku zwiększymy nasze moce produkcyjne o 35 proc. To oznacza nowe wyzwania dla naszego działu R&D. Mam nadzieję, że uda nam się przyjemnie zaskoczyć naszych klientów nowymi produktami - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Renata Kasprzycka, prezes zarządu Jawo.

Renata Kasprzycka przyznaje, że rok 2017 był szczególny dla Jawo z uwagi na 25 rocznicę założenia firmy.

- Taka rocznica skłania do podsumowań. Jako właściciele firmy niewątpliwie jesteśmy dumni, że przez cały ten okres nieustannie się rozwijamy, stawiamy sobie nowe cele do osiągnięcia i wspólnie je realizujemy. Z malutkiej kilkuosobowej spółki produkującej w wynajętej stołówce staliśmy się nowoczesnym, dobrze zorganizowanym średniej wielkości przedsiębiorstwem - mówi.

Prezes Jawo przyznaje, że jej najważniejszą decyzją w 2017 roku było wdrożenie nowych opakowań.

- Muszę przyznać, że tej decyzji, a później wdrażaniu projektu w życie towarzyszyły spore emocje. Dużym szokiem były dla mnie wyniki z przeprowadzonej oceny naszych poprzednich opakowań. Wygląda na to, że za bardzo skupiliśmy się na rozwijaniu produkcji i sprzedaży a umknęło nam, że wygląd naszego opakowania mocno się zestarzał. Brałam udział jako obserwatorka w jednym z paneli oceniających i przyznaję, że nie mogłam spać po tym co usłyszałam. Krytyka była miażdżąca. Szybko postanowiliśmy zmierzyć się z problemem. Nowy projekt, kolejne badania, druk i wprowadzenie produktu na rynek - wszystko to wymagało wiele wysiłku. Ale jesteśmy zadowoleni z efektu i z tego, jak zmiana odbierana jest przez naszych klientów - mówi.

Jakie są plany Jawo na 2018 rok? Kasprzycka przyznaje, że są one związane z realizowaną już rozbudową zakładu produkcyjnego.

- W 2018 roku zwiększymy nasze moce produkcyjne o 35 proc. W związku z tym przed naszym R&D nowe wyzwania – mam nadzieję, że uda nam się przyjemnie zaskoczyć naszych klientów nowymi produktami - dodaje.

Spółka Jawo istnieje od 1992 roku, a od 2013 r., we współpracy z japońskim koncernem Ajinomoto, produkuje japońskie pierogi gyoza na cały rynek Unii Europejskiej. W ofercie Jawo znajdują się także mrożonki, takie jak: pyzy, pierogi, uszka, naleśniki, krokiety, kopytka, knedle. Spółka posiada także specjalnie przygotowaną ofertę dla sektora HoReCa.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!