PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

PARTNERZY SERWISU

JBB inwestuje zwiększając obecność w kanale nowoczesnym

JBB inwestuje zwiększając obecność w kanale nowoczesnym Paweł Brzeziński, dyrektor Handlowy ds. sprzedaży nowoczesnej, JBB
0 0

W 2016 roku zrealizowaliśmy inwestycje o wartości 150 mln zł. Największą z nich była budowa nowoczesnego zakładu rozbioru mięsa wieprzowego w Dylewie. Najbliższe plany produktowe wiążemy bezpośrednio z kolejną inwestycją, tym razem w hale dojrzewalnicze i suszarnie. W przyszłości chcielibyśmy rozwijać segment produktów podsuszanych, suchych i dojrzewających, które w naszej ocenie są bardzo perspektywiczne - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Paweł Brzeziński, dyrektor Handlowy ds. sprzedaży nowoczesnej, JBB.

W sierpniu 2016 r. spółka JBB zrealizowała inwestycje o wartości 150 mln zł. Największą z nich był nowoczesny zakład rozbioru mięsa wieprzowego w Dylewie.

- 2016 rok był bardzo udany dla JBB. Odnotowaliśmy znaczące wzrosty. Mięso z zakładu w Dylewie sprzedawane jest zarówno na rynku tradycyjnym, jak również poprzez sieć hurtowni do około 400 sklepów partnerskich JBB i pozostałych klientów. Zauważamy spore zainteresowanie także ze strony sieci handlowych. Do pozostałych zeszłorocznych inwestycji możemy zaliczyć modernizację zakładu w Łysych i budowę nowej stacji amoniakalnej, która zmodernizowała system chłodzenia w zakładzie. Zrealizowaliśmy także budowę nowej linii pakującej, a także modernizację działu konfekcjonowania, która jest odpowiedzią na stale rosnące potrzeby rynku, tj. małe displaye czy ekspozytory gotowe do prezentacji na półkach sklepowych - dodaje Paweł Brzeziński.

Przyznaje, że ostatnie inwestycje były wynikiem poszerzania przez spółkę obecności w kanale nowoczesnym. JBB nie planuje natomiast obecności w kanale HoReCa, stawia za to na rozwój organiczny.

- Realizujemy wcześniej zakładane plany rozwoju organicznego, w związku z czym w najbliższym czasie nie planujemy żadnych przejęć. Obecnie prowadzimy rozmowy z sieciami handlowymi na temat obecności produktów JBB na ich półkach sklepowych. Możemy śmiało powiedzieć, że rozbudowa tego kanału trwa i znajduje się w bardzo intensywnej fazie przygotowań. HoReCa natomiast nie jest naszym kanałem dystrybucji i na ten moment nie planujemy włączenia go do naszej strategii. Wiemy jednak, że produkty JBB są przekazywane do tego kanału poprzez dystrybutorów produktu w rynku tradycyjnym. Na bieżąco reagujemy na zachowania konsumentów, w związku z czym w naszej ofercie pojawiają się produkty odpowiadające potrzebom rynku. Z całą pewnością możemy do nich zaliczyć produkty naszej marki Masarnia u Józefa, które zaspokajają potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. W kontekście patriotyzmu konsumenckiego należy pamiętać, że JBB to firma rodzinna zasilana w 100 proc. polskim kapitałem. Obecnie niewiele firm na polskim rynku może się poszczycić takim wyróżnikiem – dodaje Brzeziński.

Jeśli chodzi o obecność na rynkach zagranicznych, JBB eksportuje głównie na rynki Unii Europejskiej.

- Dział eksportu stanowi około 10-15 proc. udziału firmy. Na ten moment do głównych rynków eksportowych zaliczamy m.in. kraje Wielkiej Brytanii i Beneluksu – mówi dyrektor.

POLECANE

KOMENTARZE: (9)

+ DODAJ KOMENTARZ

bezE 13-06-2017, 09:00:

Osobiście kupuję głównie produkty na dziale samoobsługi, ponieważ zawsze jest tam etykieta i po prostu można przeczytać, co zjem ja lub moje dzieci.Dlatego moim zdaniem produktów JBB nie ma na działach samoobsługowych. Są mocni w tradycyjnych sklepach mięsnych. Najlepiej Panie sprzedawczynie wiedzą dlaczego. Długi termin przydatności, nie wysycha, nie zmienia koloru. Jesteście inteligentnymi czytelnikami więc sami się domyślcie dlaczego.
Smacznego:-)
i przede wszystkim słońca życzę na weekend

alter ego 10-06-2017, 08:47:

JBB ma świetne produkty, Wystarczy wejść na strone JBB i zobaczyć jak wygląda zakład od środka, jakie ma produkty, ile sklepów partnerskich... Widziałem na własne oczy,jestem pełen szacunku dla tego zakładu.

celej 09-06-2017, 08:29:

nie znam się na wędlinach i sporadycznie je konsumuję, wiem o dużej sprzedaży wyrobów JBB. Natomiast opinie o tych produktach są słabe. Czemu ludzie to nabywają ? Jeśli wierzyć opiniom jakościowym - sprzedaż powinna leżeć, jednakże jest inaczej.