PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

KRD z projektem "Europejski drób - w jakości siła" wyróżnione w Brukseli

KRD z projektem "Europejski drób - w jakości siła" wyróżnione w Brukseli Łukasz Dominiak / KRD
0 0

Kampania "Europejski drób - w jakości siła", realizowana przez Krajową Radę Drobiarstwa - Izbę Gospodarczą została wyróżniona przez Komisję Europejską podczas INFO DAY w Brukseli, jako jeden z najlepszych projektów promujących europejską żywność. 31 stycznia 2018 odbyło się tam spotkanie informacyjne, dotyczące możliwości pozyskania dofinansowania z Komisji Europejskiej do programów promocji produktów rolno-spożywczych, realizowanych pod hasłem 'Enjoy, it’s from Europe'. KRD-IG na spotkaniu zaprezentowała efekty swoich działań promocyjnych prowadzonych poza granicami Unii Europejskiej od 2016 roku.

Występując przed przedstawicielami ścisłego kierownictwa KE oraz reprezentantami organizacji branżowych i przedsiębiorców z całej Unii Europejskiej, Łukasz Dominiak, Dyrektor Generalny KRD-IG, opowiedział o dotychczasowych działaniach na rzecz promocji polskiego i europejskiego drobiu w ramach kampanii 'Europejski drób - w jakości siła' prowadzonej na rynkach Chin, Hongkongu, Wietnamu i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Ten trzyletni projekt jest dofinansowany w 80 procentach ze środków unijnej oraz krajowej administracji publicznej, co przekłada się na zwielokrotnienie jego wpływu na rzecz polskiego sektora drobiarskiego. Ważnym tematem poruszonym przez Łukasza Dominiaka, była m.in. kwestia dopasowania realizowanych zadań promocyjnych do sytuacji na rynku drobiu jaka powstała po wybuchu grypy ptaków w Polsce pod koniec 2016 r.

Działania Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej w ostatnich latach w głównej mierze polegały na wspieraniu procesu otwierania nowych rynków na eksport polskiego i europejskiego drobiu. W najbliższych latach KRD chce równie skutecznie realizować kampanię promującą polskie drobiarstwo zagranicą.

- Spotkanie w ramach INFO DAY było też doskonałą okazją do podsumowania misji wysokiego szczebla komisarza Phila Hogana, m.in. w Iranie i Arabii Saudyjskiej, realizowanej z udziałem przedstawiciela KRD-IG. Uznanie przez Komisję Europejską naszego działania za swego rodzaju wzorzec dla innych – spośród wielu podobnych projektów realizowanych obecnie przez unijne organizacje branżowe – traktuję nie tylko w kategorii osobistego osiągnięcia, ale przede wszystkim jako wysiłek całego zespołu, który udało nam się zbudować w KRD-IG oraz wspierających nas zakładów drobiarskich, a także współpracującej z nami agencji wdrażającej Partner of Promotion. Sukces nie byłby możliwy również bez dobrej współpracy i zrozumienia płynącego ze strony Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, za co chciałbym serdecznie podziękować. Jednoznaczny przekaz płynący z tego wydarzenia utwierdza nas w przekonaniu, że podążamy we właściwym kierunku – mówi Łukasz Dominiak.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Konsument 05-02-2018, 12:27:

Brawo KRD !