PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

PARTNERZY SERWISU

Limeko: Porozmawiamy z sieciami, ale na uczciwych i partnerskich warunkach

Limeko: Porozmawiamy z sieciami, ale na uczciwych i partnerskich warunkach fot. ŁR
0 0

- Planujemy mocniej zainwestować w marketing, ale to nasi obecni klienci, którzy zaufali nam od początku, są dla nas najważniejsi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Rzemiński z firmy Limeko.

Produkty Limeko dziś można spotkać przede wszystkim w sklepach specjalistycznych.

- Zaopatrujemy również przetwórców ekologicznych. Pomijając rok 2013 kiedy zaczynaliśmy, nigdy nie szukaliśmy klientów, bo to klienci szukają nas. Myślę że w roku 2017 w związku z uruchomieniem nowych ferm ekologicznych coś się zmieni pod tym względem, a rok 2018 będzie przełomowy. Planujemy mocniej zainwestować w marketing, ale to nasi obecni klienci, którzy zaufali nam od początku, są dla nas najważniejsi. Chętnie również porozmawiamy z sieciami, ale tylko na uczciwych i partnerskich warunkach - dodaje.

Tomasz Rzemiński przyznaje, że choć w porównaniu z 2015 rokiem Limeko trzykrotnie zwiększyło swoją produkcję, firma wciąż nie jest gotowa na wejście pełną parą na rynki eksportowe.

- Wzrost produkcji następował w połączeniu z rosnącymi potrzebami naszych partnerów w kraju. Dlatego też zamysły o eksporcie musieliśmy odłożyć. Pierwsza mała partia produktów pojechała do Francji w maju, ale wciąż nie jesteśmy gotowi na znaczący eksport. W 2018 roku chcemy wziąć udział w targach zagranicznych i małymi kroczkami wchodzić na te rynki. Mamy chłodne głowy i nie spieszymy się za bardzo - dodaje.

Gospodarstwo hodowlane Limeko s.c. znajduje się w miejscowości Młynne koło Limanowej i zajmuje się hodowlą drobiu ekologicznego, w szczególności brojlerów kurzych z przeznaczeniem na ubój. Projekt zakładał stworzenie spójnego łańcucha dostaw do odbiorców hurtowych i detalicznych. Firma kontroluje produkcję ekologicznego mięsa drobiowego od momentu doboru piskląt po gotowy zapakowany i dostarczony do punktu sprzedaży produkt. W ofercie firmy znajduje się ok. 30 produktów z kurczaka i indyka.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!