PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Motyw japońskiego śniadania w reklamie parówek Tarczyński (wideo)

Motyw japońskiego śniadania w reklamie parówek Tarczyński (wideo) Fot. kadr z reklamy Tarczyński
0 0

Rozpoczęła się kampania reklamująca parówki marki Tarczyński z szynki i kurczaka. Spot z kampanii pokazuje, jak Japończyk podaje swoim dzieciom na śniadanie parówki Tarczyński - informują Wirtualnemedia.pl.

Reklama podkreśla, że parówki Tarczyński z szynki i kurczaka zawierają 90-95 proc. mięsa i nie zawierają fosforanów. W kampanii są opisywane jako „zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie”.

Reklama prezentuje dwa rodzaje parówek Tarczyński: z szynki i kurczaka. Kończy się hasłem głównym marki „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”.

Kilka la temu w reklamach kabanosów Tarczyński wystąpili Japończyk i Włoch. Natomiast trzy lata temu w kampanii tych produktów pokazano Wikingów.

Więcej na wirtualnemedia.pl

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

df 23-04-2018, 10:46:

Artykuł poswięcony parówkom w dziale mięso i wędliny. Ciekawostka