PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNERZY SERWISU

SmakMak: W 2018 chcemy utrzymać obecne tempo rozwoju przy optymalizacji kosztowej

SmakMak: W 2018 chcemy utrzymać obecne tempo rozwoju przy optymalizacji kosztowej Tomasz Średziński, dyrektor zarządzający firmy SmakMAK, fot. PTWP
0 0

- Nasz plan minimum to utrzymać obecne tempo rozwoju przy optymalizacji kosztowej. Widać, że przy obecnych trendach rozwoju dań gotowych te prognozy są dla nas realne. Osobiście wierzę w to, że na planie minimum nie poprzestaniemy i nasze tempo rozwoju będzie jeszcze szybsze niż do tej pory - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Średziński, dyrektor zarządzający firmy SmakMAK.

W ocenie Tomasza Średzińskiego rok 2017 był dla firmy SmakMak niesamowitym wyzwaniem pod kilkoma aspektami.

- Jednym z tych wyzwań były zmiany organizacyjne polegające na pozyskaniu do naszej firmy kolejnych menadżerów-ekspertów wyższego szczebla. Kolejnym aspektem jest ciągły rozwój sprzedaży zarówno o nowe punkty, jak i o nowy asortyment. Zaczęliśmy także współpracować z największymi sieciami handlowymi w Polsce. Bardzo ogólnie ujmując jesteśmy bardzo zadowoleni z tego jak przebiegł rok 2017 - dodaje.

Dyrektor zarządzający SmakMak uzupełnia, że inwestycje realizowane w 2017 dotyczyły przede wszystkim podniesienia możliwości operacyjnych firmy.

- Dotyczy to zwłaszcza infrastruktury. Kluczowa dla tak postawionego celu była inwestycja w najnowocześniejszy park maszyn i ukończenie budowy nowego centrum dystrybucyjnego. Do tego ciągły rozwój „systemu nerwowego firmy”, czyli poprawa pojemności i wydajności naszego systemu IT wspomagającego zarządzanie poszczególnymi procesami, a w efekcie całą firmą - dodał.

Średziński przyznaje, że choć w mijającym roku SmakMak wprowadził kilka nowych produktów, najistotniejsze nowości pojawią się na rynku w 2018 roku.

- Jesteśmy przekonani, że wypracowane efekty pomogą nam w lepszym wykorzystaniu naszych premier, a te pojawiać się będą już w pierwszych tygodniach nowego roku. Jak co roku, plany mamy niezwykle ambitne, ale co najważniejsze realne. Chcąc utrzymać pozycję lidera w segmencie mamy zamiar w pełni wykorzystać ciężko wypracowany potencjał związany z infrastrukturą firmy oraz naszym bardzo skutecznym działem handlowym, zarówno pod kątem sprzedażowym, jak i merchadisingowym - podsumowuje Średziński.

Firma SmakMAK została założona w 2004 roku przez braci Adama i Macieja Woźniczaków. Produkty SmakMAK to m.in. flaczki i zupy, galaretki i smalce oraz dania na ciepło. Filozofia firmy to łączenie domowych smaków oraz polskiej tradycję z wygodą i szybkością przyrządzenia. SmakMAK posiada w asortymencie 65 SKU. Produkcja odbywa się w dwóch zakładach w Strzyżewicach, gdzie mieści się też siedziba firmy, oraz Kąkolewie, gdzie znajduje się główne centrum dystrybucyjne. Firma dysponuje także trzema regionalnymi magazynami dystrybucyjnymi.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!