PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

ZM Henryk Kania: Nasza obecność w social media ma charakter wizerunkowy, a nie sprzedażowy

ZM Henryk Kania: Nasza obecność w social media ma charakter wizerunkowy, a nie sprzedażowy Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Henryk Kania S.A., fot. mat. pras.
0 0

- Mamy obecnie wiodące profile na Facebooku w branży mięsnej pod względem liczby fanów i ich zaangażowania. A w opinii wielu naszych partnerów czy agencji działających w obszarze marketingu, z którymi współpracujemy, także najciekawiej i najlepiej prowadzone. Nie zamierzamy więc tego zmieniać - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Henryk Kania S.A.

Zakłady Mięsne Henryk Kania prowadzą dwa profile swoich marek w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage "Henryk Kania Maestro" polubiło 65 tys. fanów, a "Parówki od Henryka Kani" 91 tys. fanów.

ZM Henryk Kania największy nacisk kładą na Facebooka, choć firma jest także obecna na Instagramie. Co ciekawe, od 2016 roku, po kilku latach współpracy z agencjami, spółka zrezygnowała z outsourcingu tych działań.

- Od dwóch lat całościową obsługą naszych profili w social media zajmuje się nasz dział marketingu. Mamy obecnie wiodące profile na Facebooku w branży mięsnej pod względem liczby fanów i ich zaangażowania. A w opinii wielu naszych partnerów czy agencji działających w obszarze marketingu, z którymi współpracujemy, także najciekawiej i najlepiej prowadzone. Nie zamierzamy więc tego zmieniać – dodaje Rąba.

Wiceprezes Zarządu ZM Henryk Kania S.A. precyzuje, że obecność marek firmy w kanałach social media ma przede wszystkim charakter wizerunkowy, a nie sprzedażowy.

- Jesteśmy tam po to, by być blisko naszych klientów. Niemal każdego dnia w ciekawy i innowacyjny sposób zapraszamy ich do świata naszych marek i produktów prezentując nowości, robiąc konkursy. Zachęcamy ich do wspólnej zabawy i aktywności w naszych kanałach, co, zwłaszcza w przypadku Facebooka, udaje nam się bardzo dobrze. Roczne wydatki na działania w mediach społecznościowych, w odniesieniu do całego budżetu marketingowego, oceniłabym jako zauważalne - dodaje.

Co z sytuacjami kryzysowymi?

- Przede wszystkim na każdą taką sytuację reagujemy. Nie pozostawiamy zgłoszeń klientów bez odzewu. Wszystkie reklamacje, które spływają do nas w kanałach social media, a zaznaczam, że jest ich naprawdę bardzo niewiele, trafiają do firmowego działu kontroli jakości, który po zbadaniu danej sprawy, zawsze indywidualnie kontaktuje się z konsumentem. Ogromna większość naszych działań spotyka się z bardzo licznym i pozytywnym odzewem konsumentów. Oczywiście, jest niewielki odsetek treści negatywnych, ale są one nieodłączną częścią życia każdej marki w mediach społecznościowych – dodaje przedstawicielka ZM Kania.

Czy branży mięsnej wolno w mediach społecznościowych więcej czy mniej niż innym producentom żywności? Jakie sytuacje kryzysowe czekają na firmy mięsne w social media i jak ich uniknąć? Zapraszamy do lektury analizy w naszej Strefie Premium.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.