PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

ZM Olewnik: Posiadamy 70 procent mocy produkcyjnych sprzed pożaru

ZM Olewnik: Posiadamy 70 procent mocy produkcyjnych sprzed pożaru Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes Zakładów Mięsnych "Olewnik-Bis", fot. archiwum prywatne
0 0

- Aktualnie posiadamy około 70 procent mocy produkcyjnych sprzed pożaru. Z dnia na dzień, w miarę rozwoju naszej ekspansji na rynku, powiększamy moce instalując bardziej wydajne linie produkcyjne i ciągle optymalizując procesy. Nie zaprzestaliśmy też produkcji na zlecenie u podmiotów zewnętrznych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes Zakładów Mięsnych "Olewnik-Bis".

Anna Olewnik-Mikołajewska przyznaje, że nakłady finansowe poniesione w 2017 roku pozwolą na utrzymanie produkcji w odbudowanym po pożarze zakładzie w Świerczynku.

- Zakład posiada wszystkie niezbędne certyfikaty oraz infrastrukturę. Po ukończeniu budowy nowego obiektu Zakłady Mięsne Olewnik będą przedsiębiorstwem z trzema zakładami produkcyjnymi, co daje nam możliwość pełnej specjalizacji i automatyzacji w kilku kategoriach produktowych, na którą zawsze brakowało nam miejsca. Naszą przewagę konkurencyjną chcemy zbudować na innowacyjnych produktach w możliwie najlepszej cenie wynikającej z najniższych kosztów wytworzenia. Dlatego też wypracowana na szybko koncepcja pozostawienia zakładu wydaje się słuszna - dodaje.

Prezes ZM Olewnik wspomina, że partnerzy handlowi wykazali ogromną wyrozumiałość, przychylność i wsparcie wobec problemów firmy.

- Wspólnie podejmowaliśmy decyzje o minimalizacji strat związanych z brakami naszych produktów. W komunikacji z naszymi partnerami postawiliśmy na otwartość i pełną transparentność. W zamian dostaliśmy nie tylko czas na powrót na półki, ale też wymierne wsparcie finansowe w postaci braku naliczania kar za braki w realizacji zamówień, jak również w wielu przypadkach rezygnację, zwrot lub przesunięcie uzgodnionych budżetów wsparcia dla zakontraktowanych wcześniej akcji sprzedażowych na rok 2017. Byłoby nam bardzo trudno powrócić na rynek bez przychylności współpracujących z nami odbiorców, którzy, oprócz ludzkiej życzliwości, wykazali się ogromnym profesjonalizmem w działaniu minimalizując skutki ekonomiczne pożaru, zarówno po własnej, jak również po naszej stronie. Jesteśmy dumni z trwałości relacji łączących nas z naszymi partnerami - dodaje.

Pełna treść rozmowy z Anną Olewnik-Mikołajewską ukaże się w lutowym numerze magazynu "Rynek Spożywczy" (nr 54).

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!