PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

ZM Warmia chcą wzmacniać obecność w sektorze HoReCa

ZM Warmia chcą wzmacniać obecność w sektorze HoReCa Stek z antrykotu ZM Warmia, fot. mat. pras.
0 0

Zakłady Mięsne Warmia rozwijają swój udział w branży HoReCa. Firma chce zaopatrywać regionalne restauracje i hotele w swoje produkty i stawia przede wszystkim na wołowinę.

ZM Warmia posiada ponad 70 sklepów własnych i jest właścicielem sieci restauracji/sklepów Steakownia. Firma chce rozwijać również swój udział w branży HoReCa, głównie na terenie Warmii i Mazur oraz województw ościennych. Firma zakupiła samochód-chłodnię i powołała w firmie komórkę dedykowaną do obsługi zamówień HoReCa.

- Z branżą HoReCa współpracujemy od dłuższego czasu. Obecnie obserwujemy większe zainteresowanie ofertą wołowiny dojrzewającej z linii  „Sztuka mięsa”. Restauratorzy doceniają jakość naszego mięsa pochodzącego z własnej hodowli oraz od lokalnych dostawców Dostrzegamy duży potencjał w tym segmencie i dlatego zamierzamy wzmacniać swoją obecność w tym kanale – mówi Bartosz Jankowiak, kierownik marketingu i sprzedaży regionalnej Zakładów Mięsnych Warmia.

W ofercie Zakładów Mięsnych Warmia znajdują się m.in. steki z wołowiny dojrzewającej, burgery oraz szeroki asortyment wołowiny kulinarnej.

Zakłady Mięsne „Warmia” to producent wysokiej jakości wyrobów mięsnych z tradycjami. Od blisko 30 lat Warmia dostarcza klientom wędliny i mięso pochodzące z własnych hodowli i od sprawdzonych, lokalnych dostawców.

Produkty firmy sprzedawane są na terenach 5 województw, w sklepach, marketach i hurtowniach oraz w sieci własnych Sklepów Firmowych. W bogatej ofercie znajdziemy m.in.:

- linię wyrobów tradycyjnych z Warmińskiej Wędzarni
- wyroby kruche z dodatkiem przypraw i czosnku
- wyroby wołowe.

Zakłady Mięsne „Warmia” stawiają na wołowinę. To wysokiej jakości mięso jest podstawą menu Steakowni – sklepu/restauracji – sieci rozwijanej przez firmę. „Warmia” dokłada wszelkich starań, aby produkty dostarczane konsumentom były zawsze pierwszej jakości. Do sprzedaży trafiła właśnie nowa linia steków z wołowiny dojrzewającej pod marką „Sztuka mięsa”. 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!