PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

ZM Warmia chcą wzmacniać obecność w sektorze HoReCa

ZM Warmia chcą wzmacniać obecność w sektorze HoReCa Stek z antrykotu ZM Warmia, fot. mat. pras.
0 0

Zakłady Mięsne Warmia rozwijają swój udział w branży HoReCa. Firma chce zaopatrywać regionalne restauracje i hotele w swoje produkty i stawia przede wszystkim na wołowinę.

ZM Warmia posiada ponad 70 sklepów własnych i jest właścicielem sieci restauracji/sklepów Steakownia. Firma chce rozwijać również swój udział w branży HoReCa, głównie na terenie Warmii i Mazur oraz województw ościennych. Firma zakupiła samochód-chłodnię i powołała w firmie komórkę dedykowaną do obsługi zamówień HoReCa.

- Z branżą HoReCa współpracujemy od dłuższego czasu. Obecnie obserwujemy większe zainteresowanie ofertą wołowiny dojrzewającej z linii  „Sztuka mięsa”. Restauratorzy doceniają jakość naszego mięsa pochodzącego z własnej hodowli oraz od lokalnych dostawców Dostrzegamy duży potencjał w tym segmencie i dlatego zamierzamy wzmacniać swoją obecność w tym kanale – mówi Bartosz Jankowiak, kierownik marketingu i sprzedaży regionalnej Zakładów Mięsnych Warmia.

W ofercie Zakładów Mięsnych Warmia znajdują się m.in. steki z wołowiny dojrzewającej, burgery oraz szeroki asortyment wołowiny kulinarnej.

Zakłady Mięsne „Warmia” to producent wysokiej jakości wyrobów mięsnych z tradycjami. Od blisko 30 lat Warmia dostarcza klientom wędliny i mięso pochodzące z własnych hodowli i od sprawdzonych, lokalnych dostawców.

Produkty firmy sprzedawane są na terenach 5 województw, w sklepach, marketach i hurtowniach oraz w sieci własnych Sklepów Firmowych. W bogatej ofercie znajdziemy m.in.:

- linię wyrobów tradycyjnych z Warmińskiej Wędzarni
- wyroby kruche z dodatkiem przypraw i czosnku
- wyroby wołowe.

Zakłady Mięsne „Warmia” stawiają na wołowinę. To wysokiej jakości mięso jest podstawą menu Steakowni – sklepu/restauracji – sieci rozwijanej przez firmę. „Warmia” dokłada wszelkich starań, aby produkty dostarczane konsumentom były zawsze pierwszej jakości. Do sprzedaży trafiła właśnie nowa linia steków z wołowiny dojrzewającej pod marką „Sztuka mięsa”. 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.