PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

ZM Warmia uruchamiają nowy format sklepu mięsnego

ZM Warmia uruchamiają nowy format sklepu mięsnego Bartosz Jankowiak, dyrektor sprzedaży i marketingu Zakładów Mięsnych „Warmia”. Fot. ZM "Warmia"
0 0

Zakłady Mięsne Warmia uruchomiły pierwszy sklep w formacie „Steak&burger”. To tradycyjny sklep mięsny połączony ze strefą gastronomiczną, gdzie można zjeść burgery i kanapki przygotowywane na miejscu.

To zupełnie nowa koncepcja sklepów firmowych Warmii. W nowych punktach szeroki asortyment wędlin i mięs, w tym wołowina z własnego gospodarstwa i od lokalnych dostawców, został dodatkowo wzbogacony o ofertę kanapek i burgerów serwowanych na miejscu lub na wynos.

W wydzielonej strefie można zjeść trzy rodzaje kanapek: z kurczakiem, z szarpaną wołowiną lub stekiem oraz burgery: domowy i domowy XXL.

- Nowy format sklepów Warmii to połączenie naszych dotychczasowych doświadczeń biznesowych i pomysł na ich efektywne wykorzystanie. Grupy docelowe naszych sklepów i restauracji Steakownia różnią się, a połączenie tych formatów to forma cross-sellingu  i szansa na dotarcie do obu grup jednocześnie. Klienci przy okazji zakupów mogą spróbować gotowych przekąsek bazujących na produktach Warmii w nowoczesnym wydaniu – mówi Bartosz Jankowiak, dyrektor sprzedaży i marketingu Zakładów Mięsnych Warmia.

Pierwszy sklep w nowym formacie został uruchomiony w Mrągowie przy ul. Ratuszowej, gdzie dotychczas działał sklep firmowy Warmii. Planowane jest otwarcie kolejnych sklepów „Steak&burger” w Mikołajkach, Przasnyszu i Olsztynie. Firma zakłada, że nowy format sklepów może pojawić się w miejscu innych dotychczasowych sklepów firmowych, ale i w zupełnie nowych lokalizacjach.

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.