PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

ZM Warmia: W mediach społecznościowych edukujemy na temat zalet wołowiny

ZM Warmia: W mediach społecznościowych edukujemy na temat zalet wołowiny Bartosz Jankowiak, kierownik marketingu i sprzedaży regionalnej Zakładów Mięsnych „Warmia”. Fot. ZM "Warmia"
0 0

- Media społecznościowe są ważnym elementem naszej strategii, ponieważ pozwalają dotrzeć bezpośrednio do konsumenta. Poprzez Facebooka i Instagrama staramy się edukować odbiorców na temat świadomego odżywiania i zalet wołowiny, która jest bardzo zdrowym rodzajem mięsa - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bartosz Jankowiak, kierownik marketingu i sprzedaży regionalnej Zakładów Mięsnych „Warmia”.

Bartosz Jankowiak przekonuje, że jednym ze strategicznych celów ZM Warmia, realizowanym m.in. poprzez social media, jest pokazanie Polakom jak smaczna i prosta w przyrządzaniu jest wołowina i że nie należy się jej bać.

- Oprócz tego zamieszczamy informacje także o pozostałych rodzajach mięs i wędlin z naszej oferty, które mogą być elementem zdrowej i zbilansowanej diety. Ważne jest dla nas, aby klienci świadomie wybierali produkty ze sprawdzonych źródeł, ponieważ wzrost ich wiedzy na ten temat wpłynie pozytywnie na naszą sprzedaż - dodaje.

Zakłady Mięsne Warmia swoją obecność w mediach społecznościowych, a dokładniej na Facebooku i Instagramie, rozpoczęły niedawno, bo w październiku 2017 roku. 

Bartosz Jankowiak przyznaje, że od momentu zwiększenia aktywności "Warmii" w social media oraz w mediach tradycyjnych, firmie udało się nawiązać współpracę z kilkoma nowymi kontrahentami.

- Jeśli chodzi o sprzedaż detaliczną, na razie minęło za mało czasu, by zarejestrować znaczące różnice w wynikach sprzedaży. Z pewnością odnotowujemy większe zainteresowanie marką ZM Warmia, ponieważ wiele osób na Facebooku pyta, gdzie można znaleźć nasze produkty i w jakim miejscu znajdują się nasze sklepy firmowe. Jest to dla nas jasny sygnał, że odbiorcy są głodni wiedzy na temat wyrobów wysokiej jakości produkowanych przez lokalne firmy - dodaje.

Kierownik marketingu i sprzedaży regionalnej Zakładów Mięsnych „Warmia” przyznaje, że do tej pory nie zdarzyło się, by ktoś źle reagował na działania firmy w mediach społecznościowych.

- Może to wynikać z faktu, że Zakłady Mięsne Warmia znane są z przestrzegania europejskich norm hodowli i uboju zwierząt. Co ważne, część naszej wołowiny pochodzi z własnego gospodarstwa, gdzie bydło wypasane jest na okolicznych pastwiskach. Oczywiście liczymy się z tym, że ktoś może mieć inne poglądy, dlatego nikogo nie namawiamy do jedzenia mięsa, lecz pokazujemy, że jest zdrowe i warte uwagi. Bardzo dbamy o nasz dobry wizerunek i starannie dobieramy swoich dostawców, więc spotykamy się raczej z pozytywnymi opiniami na nasz temat - podsumowuje.

Czy branży mięsnej wolno w mediach społecznościowych więcej czy mniej niż innym producentom żywności? Jakie sytuacje kryzysowe czekają na firmy mięsne w social media i jak ich uniknąć? Zapraszamy do lektury analizy w naszej Strefie Premium.

POLECANE

KOMENTARZE: (2)

+ DODAJ KOMENTARZ

Joanna 14-03-2018, 10:34:

to nie jest edukacja, to jest propaganda

Czytelnik 08-03-2018, 07:11:

mięso zwłaszcza wołowina jest szkodliwe dla zdrowia, firmy mięsne będą płacić w przyszłości odszkodowania jak firmy tytoniowe, jeśli się nie mówi o złych stronach, lecz o zaletach to nie mamy do czynienia z edukacją lecz propagandą, Światowa Organizacja Zdrowia od lat apeluje o ograniczenie spożycia wszelkiego mięsa

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.