PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Bez wątpienia rynek żywności dla niemowląt i małych dzieci rośnie - wywiad z dyrektorem zarządzającym Nutricia

Bez wątpienia rynek żywności dla niemowląt i małych dzieci rośnie - wywiad z dyrektorem zarządzającym Nutricia
0 0

- Bez wątpienia rynek żywności dla najmłodszych rośnie. Co więcej, konsumenci są coraz bardziej świadomi wpływu żywienia – szczególnie w pierwszych latach życia – na rozwój i funkcjonowanie organizmu, a także specjalnych potrzeb żywieniowych niemowląt i małych dzieci. Obserwujemy umacnianie się trendu prozdrowotnego i rosnącą świadomość wpływu żywienia na zdrowie, co przekłada się na bardziej odpowiednie wybory żywieniowe - mówi w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Paweł Piątek, dyrektor zarządzający Nutricia.

Jak wygląda struktura Nutricia w Polsce? Jak dużym rynkiem jesteśmy w porównaniu z innymi, na których działa firma?

Nutricia jest liderem na rynku żywności dla niemowląt i małych dzieci w Polsce. Każdego dnia dostarczamy produkty, które pomagają pokryć zapotrzebowanie najmłodszych na składniki odżywcze, ważne dla prawidłowego rozwoju i funkcjonowania organizmu. Bebiko 2, Bebilon 2 i BoboVita to marki, które są kierowane wyłącznie na polski rynek. Poza tymi markami w opolskich zakładach Nutricia powstają także produkty dla niemowląt i małych dzieci, które są eksportowane do kilkudziesięciu krajów na pięciu kontynentach. Nutricia w Polsce to nie tylko producent żywności, któremu ufają konsumenci, ale też ceniony pracodawca i firma, która wspiera rozwój polskiej gospodarki. Tylko w 2016 spółki Nutricia wygenerowały 859,2 mln zł wartości dodanej, a dzięki ich działaniom powstało 3 934 miejsc pracy w gospodarce[2]. Te i wiele innych informacji o wpływie grupy spółek Danone, w tym Nutricia, na rozwój polskiej gospodarki, zdrowia i społeczeństwa zawarliśmy w opublikowanym niedawno raporcie wpływu ,,Nieść zdrowie przez żywność, do lektury którego gorąco zachęcam.

Jakie są perspektywy na rynku żywności dla niemowląt i małych dzieci?

Bez wątpienia rynek żywności dla najmłodszych rośnie. Co więcej, konsumenci są coraz bardziej świadomi wpływu żywienia – szczególnie w pierwszych latach życia – na rozwój i funkcjonowanie organizmu, a także specjalnych potrzeb żywieniowych niemowląt i małych dzieci. Obserwujemy umacnianie się trendu prozdrowotnego i rosnącą świadomość wpływu żywienia na zdrowie, co przekłada się na bardziej odpowiednie wybory żywieniowe. Trend ten doskonale wpisuje się w prowadzone od lat działania Nutricia na rzecz prawidłowego żywienia. Obejmują one zarówno działania edukacyjne, jak i nieustanne doskonalenie oferty produktowej. Dobrym przykładem może być linia kaszek BoboVita Porcja Zbóż bez dodatku cukru. Reagując na wyniki najnowszych badań, które pokazują, że już 75% dzieci po 1. roku życia spożywa nadmierną ilość cukru, a także wychodząc naprzeciw rodzicom szukającym produktów niedosładzanych, stworzyliśmy kaszki bez dodatku cukru. Swój delikatnie słodki smak zawdzięczają one naturalnym cukrom, pochodzącym z mleka, owoców oraz zbóż. Jak wynika z badań, 97% mam, które przetestowały kaszki BoboVita Porcja Zbóż, poleciłoby je innym mamom, dlatego tę linię wciąż poszerzamy o nowe propozycje.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!