PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Co-packing jest szczególnie popularny dla produktów mleczarskich i mięsnych

Co-packing jest szczególnie popularny dla produktów mleczarskich i mięsnych fot.PTWP
0 0

Usługi dodatkowe w sektorze logistycznym takie jak co-packing czy labelling cieszą się coraz większą popularnością. Główne działania w tym zakresie obejmują przede wszystkim etykietowanie dostaw kontr etykietami dla sieci handlowych, zawierającymi „sieciowy” kod SKU lub cenę odzwierciedlającą aktualną promocję i zmienną wagę jednostki towaru – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Marcin Turski, dyrektor sprzedaży i obsługi klienta Fresh Logistics Polska.

- Częstą praktyką jest również etykietowanie towarów składem produktu w języku obcym, mieszanie smaków danego produktu w opakowaniu zbiorczym np. kartonie. Tego typu usługi są szczególnie popularne w sektorach takich jak mięso, sery oraz nabiał i produkty mleczne – zaznacza.

Jak mówi, zapotrzebowanie na usługi dodatkowe wynika z dążenia do optymalizacji kosztów oraz elastyczności, a także profesjonalne zarządzania towarami - możliwości przygotowania kilku różnych wariacji dla SKU bazowego. - Dzięki usłudze co-packingu na sklepowej półce widoczne są różne wariacje produktowe np. jogurty o różnych smakach, dzięki czemu producent może wyeksponować różnorodność swoich produktów i zwiększyć tym samym przewagę konkurencyjną – mówi Marcin Turski.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!