PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu

Co-packing jest szczególnie popularny dla produktów mleczarskich i mięsnych

Co-packing jest szczególnie popularny dla produktów mleczarskich i mięsnych fot.PTWP
0 0

Usługi dodatkowe w sektorze logistycznym takie jak co-packing czy labelling cieszą się coraz większą popularnością. Główne działania w tym zakresie obejmują przede wszystkim etykietowanie dostaw kontr etykietami dla sieci handlowych, zawierającymi „sieciowy” kod SKU lub cenę odzwierciedlającą aktualną promocję i zmienną wagę jednostki towaru – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Marcin Turski, dyrektor sprzedaży i obsługi klienta Fresh Logistics Polska.

- Częstą praktyką jest również etykietowanie towarów składem produktu w języku obcym, mieszanie smaków danego produktu w opakowaniu zbiorczym np. kartonie. Tego typu usługi są szczególnie popularne w sektorach takich jak mięso, sery oraz nabiał i produkty mleczne – zaznacza.

Jak mówi, zapotrzebowanie na usługi dodatkowe wynika z dążenia do optymalizacji kosztów oraz elastyczności, a także profesjonalne zarządzania towarami - możliwości przygotowania kilku różnych wariacji dla SKU bazowego. - Dzięki usłudze co-packingu na sklepowej półce widoczne są różne wariacje produktowe np. jogurty o różnych smakach, dzięki czemu producent może wyeksponować różnorodność swoich produktów i zwiększyć tym samym przewagę konkurencyjną – mówi Marcin Turski.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.