PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu

PARTNERZY SERWISU

Harry Klompe, Danone: Spożycie galanterii mleczarskiej w Polsce jest połowę mniejsze niż na Zachodzie

Harry Klompe, Danone: Spożycie galanterii mleczarskiej w Polsce jest połowę mniejsze niż na Zachodzie Harry Klompe, fot. Danone
0 0

Spożycie produktów należących do tzw. galanterii mleczarskiej wynosi w Polsce ok 17 kg na osobę. To niewiele w porównaniu z innymi krajami europejskimi, jak Hiszpania, Francja czy Holandia, gdzie konsumpcja w tej kategorii sięga 38 kg na mieszkańca - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Harry Klompe, dyrektor generalny Danone Polska.

Podkreśla, iż porównując dane dotyczące wielkości spożycia, widać pole do rozwoju, polski rynek jest wysoce perspektywiczny.

Zapytany jak jego zdaniem zmienił się rynek od kiedy Danone jest obecny w Polsce, powiedział, że przez lata rynek bardzo się zmienił. - Konsumenci stali się bardziej wymagający w stosunku do oferty, jakości, naturalności, wartości odżywczych i cen produktów mlecznych. Konkurencja stała się coraz mocniejsza – pojawiły się nowości produktowe i marki własne sieci handlowych. Spodziewamy się, że będzie to prowadziło do konsolidacji na rynku w najbliższych latach – mówi Harry Klompe.

Dodaje, że Danone zamierza utrzymać pozycję lidera. - Dlatego będziemy nadal starali się być w czołówce rynkowych zmian – mówi dyrektor Klompe.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!