PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Hochland musi zmienić reklamę serków, bo wprowadza ona w błąd

Hochland musi zmienić reklamę serków, bo wprowadza ona w błąd fot.: kadr z reklamy/youtube
0 0

Telewizyjny spot serków Hochland, w którym Anna Guzik mówi, że są one produkowane z naturalnych składników, musi zostać zmodyfikowany, ponieważ wprowadza widzów w błąd - orzekła Komisja Etyki Reklamy. W skład promowanych serków wchodzą bowiem także m.in. konserwant, aromaty i sole emulgujące - czytamy w serwisie wirtualnemedia.pl

KER zajmowała się zaskarżoną reklamą tv serów Hochland, w której Anna Guzik podkreśla, że są produkowane z naturalnych składników, nie zawierają konserwantów ani sztucznych barwników. Tymczasem skarżący reklamę zwrócił uwagę, że w składzie sera Hochland z szynką jest konserwant E250, a także szkodliwe sole emulgujące E452, E339 (fosforany), E331.

Hochland w odpowiedzi na skargę stwierdził, że podawana przez aktorkę w reklamie informacja o naturalnych składnikach jest prawdziwa i zgodna ze stanem faktycznym, ponieważ sery kremowe Hochland składają się aż w 98 proc. z naturalnych składników.

Komisja Etyki Reklamy uznała jednak, że przekaz reklamowy nadużywa zaufania odbiorców i wprowadza ich w błąd co do właściwości promowanych produktów.

Całość na wirtualnemedia.pl.

POLECANE

KOMENTARZE: (5)

+ DODAJ KOMENTARZ

Piotrf 08-02-2018, 13:09:

Pracuje w hochlandzie. Raz zdarzyło mi się zbełtać do gadzi z serkiem :) Na zdrowie

aga 06-02-2018, 09:24:

Na szczęście ten problem mnie nie dotyczy, nie lubię topionych serków.
I to dla mnie na zdrowie!

MD 06-02-2018, 09:13:

Wprowadza w błąd także nazywając plastry sera topionego , że to "ser kremowy". To kłamstwo i taka firma jak Hochland nie powinna oszukiwać ludzi. Opakowania tych serów są do zmiany i wycofania ze sklepów.