PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu partner serwisu

Hochland musi zmienić reklamę serków, bo wprowadza ona w błąd

Hochland musi zmienić reklamę serków, bo wprowadza ona w błąd fot.: kadr z reklamy/youtube
0 0

Telewizyjny spot serków Hochland, w którym Anna Guzik mówi, że są one produkowane z naturalnych składników, musi zostać zmodyfikowany, ponieważ wprowadza widzów w błąd - orzekła Komisja Etyki Reklamy. W skład promowanych serków wchodzą bowiem także m.in. konserwant, aromaty i sole emulgujące - czytamy w serwisie wirtualnemedia.pl

KER zajmowała się zaskarżoną reklamą tv serów Hochland, w której Anna Guzik podkreśla, że są produkowane z naturalnych składników, nie zawierają konserwantów ani sztucznych barwników. Tymczasem skarżący reklamę zwrócił uwagę, że w składzie sera Hochland z szynką jest konserwant E250, a także szkodliwe sole emulgujące E452, E339 (fosforany), E331.

Hochland w odpowiedzi na skargę stwierdził, że podawana przez aktorkę w reklamie informacja o naturalnych składnikach jest prawdziwa i zgodna ze stanem faktycznym, ponieważ sery kremowe Hochland składają się aż w 98 proc. z naturalnych składników.

Komisja Etyki Reklamy uznała jednak, że przekaz reklamowy nadużywa zaufania odbiorców i wprowadza ich w błąd co do właściwości promowanych produktów.

Całość na wirtualnemedia.pl.

POLECANE

KOMENTARZE: (5)

+ DODAJ KOMENTARZ

Piotrf 08-02-2018, 13:09:

Pracuje w hochlandzie. Raz zdarzyło mi się zbełtać do gadzi z serkiem :) Na zdrowie

aga 06-02-2018, 09:24:

Na szczęście ten problem mnie nie dotyczy, nie lubię topionych serków.
I to dla mnie na zdrowie!

MD 06-02-2018, 09:13:

Wprowadza w błąd także nazywając plastry sera topionego , że to "ser kremowy". To kłamstwo i taka firma jak Hochland nie powinna oszukiwać ludzi. Opakowania tych serów są do zmiany i wycofania ze sklepów.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.