PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

PARTNERZY SERWISU

Masło było zbyt tanie przez dziesięciolecia

Masło było zbyt tanie przez dziesięciolecia Leszek Figarski, prezes Zakład Mleczarski FigAND Sp.J
0 0

Są różne interpretacje przyczyn wzrostu cen masła. Osobiście uważam, że całe ostatnie dziesięciolecia masło było zbyt tanie w stosunku do innych produktów spożywczych - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Leszek Figarski, prezes firmy Zakład Mleczarski FigAND.

Podkreśla, że masło zawsze było rarytasem na polskim stole i produktem z najwyższej półki. - Dla mnie niezrozumiała była sytuacja, w której cena masła równała się z ceną tłuszczów roślinnych czy nawet twarogu. Uważam, że dzisiejszy poziom cen jest optymalny i powinien taki pozostać – mówi Leszek Figarski.

W jego opinii, ceny galanterii mleczarskiej zawsze były zbyt niskie i firmy które specjalizowały się w jej produkcji przegrywały z firmami zajmującymi się tzw. produkcją wielkotowarową (sery żółte, mleko w proszku) skierowaną na eksport. - Sprzyjała temu słaba złotówka i wysoki kurs dolara. Producenci galanterii mleczarskiej mieli bardzo trudną sytuację ponieważ nie zawsze mogli sprostać konkurencji cenowej w zakupie surowca w starciu z producentami proszków i serów. Trzeba pamiętać, że to produkcja galanterii jest o wiele trudniejsza technologicznie i powinna być przez to bardziej opłacalna ekonomicznie - prezes firmy FigAND.

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Romek 11-10-2017, 14:54:

A co ma Lechu mówić, jak kapusta na koncie rośnie i on sam czeka na sowity bonusik. Takich magików powinno się postawic do kąta w biedronce a najlepiej na kasie, wtedy zobaczyliby co to jest praca a nie pierdzenie w stołek, podrywanie nieletnich asystentek za grube wynagrodzenie.