PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu partner serwisu

OSM Łowicz odświeża wizerunek marki

OSM Łowicz odświeża wizerunek marki fot. OSM Łowicz
0 0

W zgodzie z nowym wizerunkiem marki OSM Łowicz wprowadza na rynek innowacyjne kartony mleka. Zastosowane rozwiązania sprawiają, że nowe opakowanie sztandarowego produktu jest najwygodniejszym i najnowocześniejszym na polskim rynku.

Intensywne zmiany wizerunkowe, które marka systematycznie wprowadza dla całej gamy swoich produktów mlecznych towarzyszą modernizacjom w technologii stosowanych opakowań. Na półki sklepowe trafiły nowe kartony jednego z najpowszechniej dostępnych wyrobów mleczarskich na rynku.

- Zamknęliśmy nasze dobrze znane klientom mleko łowickie w opakowaniu, które podnosi standard użytkowania i wygodę przechowywania. Rozwiązania technologiczne zastosowane przy produkcji kartonu plasują ten produkt w segmencie premium – ocenia Joanna Kołodyńska, kierownik działu marketingu OSM Łowicz. Mleko ma nowy kształt opakowania – jest wyższe i kwadratowe w podstawie. To sprawia, że produkt jest znacznie bardziej ergonomiczny – wygodniejszy do trzymania podczas nalewania oraz bardziej ustawny na półce w domowej lodówce. Górna, skośna  część kartonu oraz szeroka nakrętka pozwalają na wygodne nalewanie i eliminują chlapanie.

Szczególną zmianę zastosowano w przypadku dozownika. Mleko łowickie to jedyny produkt na rynku polskim, w którym zastosowano innowacyjne rozwiązanie w postaci szerokiej nakrętki, dzięki której opakowanie jest otwierane i zamykane jednym prostym ruchem, bez potrzeby dodatkowego usuwania zawleczek. O świeżość produktu dba z kolei dwustopniowe zabezpieczenie w postaci automatycznie usuwanej przy odkręcaniu membrany PLH, a także plastikowego pierścienia będącego gwarantem pierwszego otwarcia. Sama nakrętka wyposażona jest w wygodne „skrzydełka” ułatwiające odkręcanie.

Nowe rozwiązania technologiczne i kształt opakowania dopełnia wyróżniający się wygląd zewnętrzny kartonu. W myśl wprowadzanych zmian mleko łowickie doczekało się nowoczesnego layoutu: czytelnego, przejrzystego i wyrazistego. W nawiązaniu do dawnego opakowania nie zmieniło się liternictwo napisu „łowickie”, zostało dobrze wszystkim znane logo z łowiczanką. W kolorystyce dominuje biel i granat, a całość uzupełnia motyw nawiązujący do tradycyjnego łowickiego pasiaka.

Zanim nowe opakowania trafiły na rynek, przetestowali je respondenci badania jakościowego przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown. - Mleko w nowej odsłonie zostało ocenione jako nowoczesne, bardziej ergonomiczne, zdecydowanie bardziej praktyczne, estetyczne, dobrze komunikujące produkt i jego regionalne pochodzenie – podsumowuje Joanna Kołodyńska. Nowe mleko łowickie – we wszystkich wariantach zawartości tłuszczu (0,5%, 2% i 3,2%) jest już szeroko dostępne na półkach sklepowych.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.