PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Polmlek chce edukować konsumentów

Polmlek chce edukować konsumentów fot. Polmlek
0 0

W maju rozpoczęła się kampania telewizyjna Polmleku pt. „Po prostu smacznEKO!” pogłębiająca świadomość ekologiczną konsumentów. Choć na półkach sklepowych oferta BIO jest coraz szersza, nadal niewiele osób wie, co w praktyce oznacza EKO. Polmlek chce to zmienić.

Projekt pogłębiania wiedzy na temat sera żółtego gouda, edamskiego, morskiego, sera mozzarella masła i mleka ekologicznego ma zwiększyć rozpoznawalność i poprawić wizerunek produktów ekologicznych oraz rolnictwa ekologicznego. Dzięki dofinansowaniu działania ze środków Unii Europejskiej - PROW na lata 2014-2020 całość kampanii obejmuje nie tylko telewizję, ale też radio, internet, prasę, outdoor, degustacje, obecność na targach, pokazy kulinarne czy prezentacje.

Motywem przewodnim kampanii jest historia hodowcy krów. Z jego gospodarstwa ekologiczne mleko trafia do mleczarni, gdzie powstają produkty z linii Polmlek EKO. - Przygotowaliśmy także cykl artykułów prasowych, który prezentuje tajniki oznakowania produktów bio, eko, organic i wyjaśnia, co w praktyce oznaczają zasady produkcji ekologicznej- dodaje Marta Tomaszewska, Dyrektor Marketingu Grupy Polmlek.

Jednocześnie w portfolio Polmlek pojawiły się produkty oznaczone właśnie znanym „euroliściem”, a gama EKO pojawi się wkrótce na półkach sklepowych.

- Kampania EKO jest jednym z działań, które realizujemy w ramach tych współfinansowanych ze środków Unijnych. Dzięki temu możemy wchodzić w projekty, które oprócz efektu sprzedażowego, rozwijają naszą innowacyjność i budują przewagę konkurencyjną, jak np. powstające obecnie w Polmlek Centrum B+R o wartości 72 mln zł. – mówi Przemysław Mikołajczyk, Prezes Grupy Polmlek.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.