PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu partner serwisu

Prezes Spomleku: Rebranding marki Serenada wymaga intensywniejszej kampanii

Prezes Spomleku: Rebranding marki Serenada wymaga intensywniejszej kampanii fot. materiały prasowe
0 0

Uśmiechnięta rodzina, pies i ser Serenada w roli głównej – to bohaterowie najnowszego spotu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. Reklama nawiązuje do rodzinnego charakteru pierwszej polskiej marki serów żółtych Serenada, która we wrześniu otrzymała tytuł Rodzinnej Marki Roku 2018. To kampania, która doskonale pokazuje wartości bliskie Serenadzie – podkreśla Edward Bajko, Prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

Nowa kampania ma na celu promocję serów Serenada po rebrandingu. Dotychczasowe opakowania zostały wzbogacone o nowe elementy graficzne. I tak oto pojawiła się na nich pieczęć „Polska Mleczarnia Spomlek od 1909 roku Polskie Sery”, która stanowi odwołanie do tradycji i polskiego pochodzenia produktów. W związku z tym, że konsumenci są wzrokowcami na nowych opakowaniach można znaleźć również apetyczne propozycje podania serów. Producent podkreśla na nich również walory zdrowotne swoich produktów poprzez specjalne oznaczenia – BEZ GMO, brak laktozy i konserwantów.

- Po wnikliwej analizie rynku i trendów konsumenckich doszliśmy do wniosku, że rebranding tak silnie zakorzenionej już w umysłach klientów marki, jaką jest Serenada wymaga intensywniejszej komunikacji w mediach. To kampania, która doskonale pokazuje wartości bliskie Serenadzie. Pozytywny wizerunek naszej marki budujemy nie tylko poprzez najwyższą jakość i najlepszy smak naszych produktów, ale również związane z nią pozytywne doświadczenia i emocje. I taka też jest cała kampania, poprzez którą chcemy podkreślić, że dzięki naszym serom codzienny, wspólny posiłek w rodzinnym gronie może być czasem pełnym radości i zabawy – mówi Edward Bajko, Prezes Zarządu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

Nowa kampania Serenady doskonale oddaje jej charakter, a słynne dziury i kropki pojawiające się w spocie reklamowym od razu przywołują na myśl skojarzenie z szatą graficzną marki. Tym razem Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek postanowiła jednak dodatkowo zaskoczyć odbiorców, zmieniając dotychczasową stylistykę reklam. Stąd też w spocie pojawia się rodzina, aby jeszcze bardziej podkreślić wesoły, rodzinny profil marki.

Komunikacja w ramach kampanii obejmuje media telewizyjne oraz internet – video i display. Spoty reklamowe będą emitowane, m.in. na kanałach: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz w najpopularniejszych stacjach tematycznych m.in. TVN Style, Kuchnia+.

W związku z tym, że TV i Internet są mediami, które wzajemnie się uzupełniają postanowiliśmy wykorzystać ich komplementarny charakter i przeprowadzić nową kampanię z wykorzystaniem różnych nośników. Spoty reklamowe będą emitowane od października do końca listopada 2018 roku. – dodaje Aneta Mostowiec, rzecznik prasowy Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.