PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Produkty niszowe to uzupełnienie podstawowego asortymentu mlecznego

Produkty niszowe to uzupełnienie podstawowego asortymentu mlecznego Małgorzata Cebelińska /fot. Mlekpol
0 0

Produkty niszowe to bardzo ważny i makro trend, który najczęściej stanowi uzupełnienie podstawowego asortymentu mlecznego tak jak to ma miejsce w Spółdzielni Mlekpol – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu SM Mlekpol w Grajewie.

Zauważa, że jednostkowy koszt wytworzenia produktu z tej grupy jest najczęściej zdecydowanie wyższy, natomiast marża rzadko przewyższa tę, która może ale nie musi dotyczyć produktu masowego jakim jest mleko spożywcze, masło czy ser. - Przy realizacji tego wyzwania trzeba się liczyć z tym, że niektóre pomysły na produkty lub wariacje smakowe mogą żyć dosyć krótkim życiem i zaangażowanie we wprowadzenie produktu może nie zrekompensować poniesionych środków. Jeżeli chcemy nadążyć za współczesnym konsumentem, który ma coraz to nowe potrzeby, szybko się nudzi i szuka kolejnych doznań i smaków musimy cały czas poszukiwać, tworzyć, atrakcyjnie prezentować – mówi Małgorzata Cebelińska.

Niszowa produkcja dotyczy również produkcji związanych ze stwierdzonymi ale też i nie rzadko, domniemanymi nietolerancjami pokarmowymi. Jej zdaniem, jest to trend, którego nie można bagatelizować. - Trzeba wychodzić mu naprzeciw. Jeżeli konsument ma określoną potrzebę, my producenci musimy ją realizować i uzupełniać półkę tak żeby czuł, że jesteśmy z nim tu i teraz – dodaje dyrektor handlu SM Mlekpol.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!