PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU

Produkty niszowe to uzupełnienie podstawowego asortymentu mlecznego

Produkty niszowe to uzupełnienie podstawowego asortymentu mlecznego Małgorzata Cebelińska /fot. Mlekpol
0 0

Produkty niszowe to bardzo ważny i makro trend, który najczęściej stanowi uzupełnienie podstawowego asortymentu mlecznego tak jak to ma miejsce w Spółdzielni Mlekpol – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu SM Mlekpol w Grajewie.

Zauważa, że jednostkowy koszt wytworzenia produktu z tej grupy jest najczęściej zdecydowanie wyższy, natomiast marża rzadko przewyższa tę, która może ale nie musi dotyczyć produktu masowego jakim jest mleko spożywcze, masło czy ser. - Przy realizacji tego wyzwania trzeba się liczyć z tym, że niektóre pomysły na produkty lub wariacje smakowe mogą żyć dosyć krótkim życiem i zaangażowanie we wprowadzenie produktu może nie zrekompensować poniesionych środków. Jeżeli chcemy nadążyć za współczesnym konsumentem, który ma coraz to nowe potrzeby, szybko się nudzi i szuka kolejnych doznań i smaków musimy cały czas poszukiwać, tworzyć, atrakcyjnie prezentować – mówi Małgorzata Cebelińska.

Niszowa produkcja dotyczy również produkcji związanych ze stwierdzonymi ale też i nie rzadko, domniemanymi nietolerancjami pokarmowymi. Jej zdaniem, jest to trend, którego nie można bagatelizować. - Trzeba wychodzić mu naprzeciw. Jeżeli konsument ma określoną potrzebę, my producenci musimy ją realizować i uzupełniać półkę tak żeby czuł, że jesteśmy z nim tu i teraz – dodaje dyrektor handlu SM Mlekpol.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.