PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Rusza promocja polskich produktów mlecznych w Chinach

Rusza promocja polskich produktów mlecznych w Chinach fot. shutterstock
0 0

Rozpoczyna się realizacja programu "Mleczne Skarby", który będzie informował o polskich produktach mlecznych w Chinach. Promowane będą przede wszystkim: mleczka smakowe, mleko w proszku, jogurty i sery żółte dojrzewające - poinformowała Polska Izba Mleka.

Program "Mleczne Skarby" jest kontynuacją trzyletniego programu informacyjno-promocyjnego Trade Milk realizowanego w latach 2014-2017 ze środków Unii Europejskiej. Jego celem była promocja wysokiej jakości produktów mlecznych pochodzących z Unii Europejskiej, w tym z Polski w Chińskiej Republice Ludowej.

Program "Mleczne Skarby" finansuje Fundusz Promocji Mleka, a realizuje Polska Izba Mleka.

Chiny to największy rynek żywności i napojów na świecie, i jeden z najbardziej perspektywicznych rynków dla europejskiego eksportu mleczarskiego. W 2017 r. Chiny były także jednym z największych światowych importerów produktów mleczarskich w szczególności: masła i tłuszczy (92 tys. ton), oraz mleka w proszku - OMP (247 tys. ton), PMP (470 tys. ton).

W ostatnich latach eksport nabiału z Unii do Chin wzrósł o ponad 174 proc. Wolumen chińskiego importu produktów mlecznych w całym 2017 r. zwiększył się o ok. 13 proc. wobec wzrostu o ponad 20 proc. w 2016 r., a jego wartość wzrosła w 2017 r. o 37 proc. wobec wzrostu o ok. 12 proc. w 2016 r.

Izba podkreśliła, że Chiny są jednym z największych importerów polskich produktów mleczarskich spoza UE, a głównym produktem eksportowym jest serwatka.

Głównym celem programu "Mleczne Skarby" jest wzrost akceptacji produktów polskich oraz wywołanie chęci ich zakupu poprzez nawiązanie relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi oraz dystrybucję informacji na temat wysokich standardów produkcji produktów mlecznych w Polsce - wskazała Polska Izba Mleka.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.