PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu

Rynek artykułów mlecznych z punktu widzenia detalisty

Rynek artykułów mlecznych z punktu widzenia detalisty Fot. Shutterstock
0 0

Rosnąca popularność jogurtów pitnych, mleka świeżego, a także produkty o obniżonej zawartości tłuszczu – to tylko niektóre wnioski z analizy sprzedaży produktów mlecznych.

Kaufland Polska, zapytany jakie trendy konsumenckie dotyczące produktów mleczarskich obserwuje w swoich placówkach, odpowiedział, iż aktywny tryb życia coraz większej części społeczeństwa sprawia, że klienci sklepów sieci Kaufland coraz chętniej kupują pitne jogurty owocowe i napoje mleczne. Stanowią one posiłek lub przekąskę, które można łatwo ze sobą zabrać wychodząc z domu. Systematycznie rośnie także sprzedaż jogurtów naturalnych, zarówno tych pitnych, jak i łyżeczkowych. Coraz większą popularnością wśród naszych klientów cieszą się także produkty bez laktozy oraz bio.

Od kilku lat Kaufland obserwuje również systematycznie rosnącą popularność mleka świeżego kosztem malejącej konsumpcji mleka UHT.

Na pytanie, na co konsumenci zwracają w pierwszej kolejności uwagę podczas dokonywania wyboru? (cena, kraj pochodzenia, skład itp.), Kaufland odpowiedział, że przy wyborze produktów nabiałowych klienci kierują się wieloma kryteriami. - Wśród najważniejszych należy wskazać stosunek ceny produktu do jakości, który w sklepach Kaufland jest bardzo korzystny. Bardzo duże znaczenie ma skład produktu. Rosnącą świadomość konsumencka sprawia, że klienci coraz częściej szukają artykułów o obniżonej zawartości tłuszczu, bez konserwantów, sztucznych barwników, syropu glukozowo-fruktozowego. Istotna jest także znajomość marki – podkreśla Kaufland.

W związku z tym, najpopularniejsze produkty nabiałowe w sklepach Kaufland to mleko, jogurty naturalne, śmietany, twarogi, maślanki i kefiry, produkty probiotyczne. Dużą popularnością wśród klientów naszych sklepów cieszą się także jogurty owocowe, jak również twarożki i serki do smarowania pieczywa.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.