PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu

PARTNER SERWISU

SOT wdrożył system mobilny Infinite SFA

SOT wdrożył system mobilny Infinite SFA
0 0

Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego (SOT) rozszerza współpracę ze spółką Infinite w zakresie automatyzacji działań sprzedaży. Niedawno zakończyło się wdrożenie systemu mobilnego Infinite SFA, który wspiera pracę przedstawicieli handlowych SOT na terenie całego kraju. Aplikacja mobilna jest kolejnym zaawansowanym narzędziem IT w firmie z Białegostoku, która od lat inwestuje w nowoczesne technologie dla handlu.

- Spółdzielnia Obrotu Towarowego konsekwentnie realizuje strategię automatyzacji działań biznesowych, której celem jest wzrost wolumenu obrotów  oraz ekspansja sił sprzedaży na terenie całego kraju. Po wdrożeniu rozwiązania EDI oraz platformy B2B eHurtownia od Infinite, zdecydowaliśmy się na uruchomienie systemu mobilnego, tak aby posiadać stały dostęp do aktualnych informacji biznesowych pochodzących z różnych kanałów dystrybucji. W ten sposób działalność SOT wspiera spójny ekosystem zintegrowanych ze sobą rozwiązań technologicznych – tłumaczy Marcin Jankowski, Dyrektor IT w SOT.

- Uruchomienie systemu mobilnego poprzedzone było fazą spotkań analitycznych wraz z pilotażem, co pozwoliło optymalnie dostosować rozwiązanie do modelu biznesowego SOT. We współpracy z klientem opracowaliśmy szereg dedykowanych rozwiązań w ramach modułów zamówień, promocji czy należności. Równolegle z rozwojem aplikacji prowadzone były prace integracyjne zmierzające do uruchomienia elektronicznej wymiany danych pomiędzy wykorzystywanymi przez SOT systemami – komentuje Artur Śpiewak, Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Produktu Infinite SFA.

System Infinite SFA to kolejny, po platformie internetowej eHurtownia, kanał wykorzystywany przez SOT do dotarcia i obsługi swoich kontrahentów. Dzięki wymianie danych pomiędzy rozwiązaniami zapewnionej przez Infinite, handlowcy pracujący w terenie mają stały wgląd do zamówień składanych samodzielnie przez klientów, co pozwala im trafniej oceniać ich potencjał zakupowy oraz lepiej dobierać oferowany asortyment.

Wdrożenie systemu mobilnego to nie koniec inwestycji SOT w obszarze IT. Trwają m.in. prace nad automatyzacją procesu obsługi przez aplikację Infinite SFA nowych promocji definiowanych centralnie w systemie informatycznym SOT, dzięki czemu dystrybutor uzyska elastyczne narzędzie obsługi sprzedaży promocji, co w sektorze FMCG jest jednym z kluczowych elementów budowania przewagi konkurencyjnej na rynku.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!