PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu

Stara Mleczarnia SA chce pozyskać kapitał od społecznościowego akcjonariatu

Stara Mleczarnia SA chce pozyskać kapitał od społecznościowego akcjonariatu fot. Stara Mleczarnia SA
0 0

Stara Mleczarnia S.A., producent ekologicznych serów, korzystając ze sprzyjającej koniunktury i możliwości jakie daje crowdfunding udziałowy, spółka chce pozyskać od społecznościowego akcjonariatu blisko 400 tysięcy złotych na rozwój.

Popyt na sery w Polsce rośnie, zwłaszcza na te od rodzimych producentów. Dodatkowo moda na ekologię i coraz większa świadomość w zakresie ekologicznej produkcji żywności powodują, że szczególnie interesują nas sery regionalne, włączając te z ekologicznymi certyfikatami. Tu prym wiodą mniejsi producenci. Dlatego Stara Mleczarnia, wytwarzająca ekologiczne sery w tradycyjny sposób, zdecydowała się zainwestować w swój rozwój. W tym celu zamierza sprzedać ponad 7% akcji spółki do społecznościowego akcjonariatu i pozyskać blisko 400 tysięcy złotych.

Spółka zamierza pozyskać fundusze korzystając z możliwości, jakie daje equity crowdfunding i społeczność inwestorów Beesfund.com. Inwestorem może stać się każdy amator tradycyjnych serów, który ma w portfelu 54 złote. Wystarczy wejść na stronę www.akcjasery.pl. Środki pozyskane ze sprzedaży akcji zostaną przeznaczone na zakup nowoczesnych form serowarskich, modernizację hali produkcyjnej oraz otwarcie sklepu internetowego i sprzedaż online. Wszytko zgodnie z wizją firmy, która chce stać się najbardziej innowacyjnym producentem tradycyjnej żywności ekologicznej.

- Osoby, które zdecydują się na zakup akcji naszej spółki mogą liczyć przede wszystkim na to, że inwestują w stabilną firmę z tradycjami. A nasze produkty powstają w tradycyjny sposób i są opatrzone ekologicznymi certyfikatami, przez to doskonale wpisuje się w rynkową hossę w kraju i za granicą. Sprzedając akcje chcemy pokazać inwestorom, że branża mleczarska w Polsce to rozwojowy sektor, w który warto zainwestować  - przekonuje Zbigniew Waz, prezes Starej Mleczarni.

- Sprzyjające trendy na rynku przetworów mlecznych to wyraźny sygnał, że czas na inwestycje w tym segmencie. W Polsce mamy wielkie spółdzielnie mleczarskie, których łączne przychody przekroczyły już 10 miliardów złotych, jednak niewiele z nich weszło na giełdę. Tym samym polscy inwestorzy pozbawieni są możliwości czerpania korzyści z tego biznesu. Stara Mleczarnia, dzięki odwadze i pionierskiemu podejściu nie tylko ma szansę pozyskać kapitał na rozwój, ale też przynieść zyski zaangażowanej społeczności inwestorów i przyczynić się do większego zainteresowania branżą serowarską. - mówi Arkadiusz Regiec, prezes Beesfund.com

Stara Mleczarnia ma w swojej ofercie certyfikowane sery ekologiczne produkowane wyłącznie tradycyjnymi metodami. Do produkcji na otwartych wannach serowarskich wykorzystywane jest mleko pochodzące z lokalnych certyfikowanych gospodarstw ekologicznych. Sery pielęgnowane są w wyjątkowych, blisko 100 letnich dojrzewalniach.

W ramach linii Ekologicznej produkowane są wysokiej jakości sery długodojrzewające z Certyfikatem AGRO BIO TEST.

 Firma Stara Mleczarnia S.A. jest producentem wysokiej jakości, serów regionalnych – w tym ekologicznych długodojrzewających. W swojej ofercie Stara Mleczarnia posiada tradycyjne i regionalne sery dojrzewające objęte ekologicznymi certyfikatami. Produkty powstają w Zakładzie Produkcyjnym w Zielinie na Kaszubach skąd trafiają do amatorów sera w Polsce.

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.