PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Valio: Nowoczesny konsument szuka czystej etykiety

Valio: Nowoczesny konsument szuka czystej etykiety Lev Rubinstein /fot. Valio
0 0

W ubiegłym roku obserwowaliśmy spadek udziału margaryny w rynku, konsumenci wydają się coraz częściej wybierać czyste i naturalne produkty, a nie ma na to lepszego przykładu niż masło – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Lev Rubinstein, odpowiedzialny za eksport produktów Valio na rynek Polski i Europy Środkowo – Wschodniej

Jego zdaniem, na rynku polskim pojawia się również tendencja do wzbogacania produktów białkowych. W tej kategorii zarówno lokalni, jak i zagraniczni gracze stają się coraz bardziej widoczni na półkach supermarketów z odpowiednimi produktami.

- Na rynkach skandynawskich producenci żywności skupiają się na trendach związanych ze zdrowym stylem życia. Obserwujemy tam także jak różne koncepcje prozdrowotne, np. produkty z mniejszą ilością soli lub cukru, przyciągają uwagę zarówno konsumentów, jak i sprzedawców – mówi Lev Rubinstein.

- Ogólnie rzecz biorąc, nowoczesny konsument w Europie, szuka możliwie najbardziej "naturalnej etykiety" – puentuje.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!