PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU

Cisowianka: 3 trendy wpływające na rozwój rynku wód butelkowanych

Cisowianka: 3 trendy wpływające na rozwój rynku wód butelkowanych fot. pixabay.com
0 0

Zdrowie i naturalność, patriotyzm konsumencki, water pairing - to zdaniem PR Manager Cisowianki 3 trendy kształtujące rynek wód butelkowanych w Polsce, który nadal będzie rósł zwiększając swoje udziały w całości rynku napojów bezalkoholowych, kosztem słodzonych napojów.

- Naszym zdaniem woda jest produktem bardzo konserwatywnym i takim powinna zostać. Najbardziej liczy się jej pierwotna czystość i naturalność i nie ma w tym segmencie miejsca na wielkie innowacje w obrębie produktu - mówi Agata Berndt-Wazelin, PR Manager Cisowianki. 

Jak dodaje, na rynku wyraźni widać dwa główne trendy. Pierwszy z nich to "moda na zdrowie i naturalność". - Kupujący coraz częściej wybierają produkty w pełni naturalne, bez sztucznych dodatków, czytają też etykiety więc trudniej wmówić im, że coś, co jest (w definicji prawa) napojem zawierającym konserwanty i cukier jest "wodą". Drugą tendencją jest "konsumencki patriotyzm". To co polskie zaczyna być doceniane a nawet oceniane wyżej niż zagraniczne. Konsumenci wybierają marki tworzone w Polsce przez firmy z polskim kapitałem - wymienia.

Trzeci trend nazywany "water pairing" związany jest z tym, że coraz częściej konsumenci też poszukują wód o wyjątkowych cechach, które idealnie komponują się z jedzeniem i z winami. 

- Z naszych obserwacji rynku i panujących na nim trendów wynika, że rynek wód butelkowanych nadal będzie rósł zwiększając swoje udziały w całości rynku napojów bezalkoholowych, kosztem słodzonych napojów w tym sztucznie stworzonej kategorii tak zwanych "wód smakowych". Ma to duży związek z ogólnym trendem do wybierania przez konsumentów produktów jak najbardziej naturalnych, jak najmniej przetworzonych bez sztucznych dodatków. Trend ten zapewne będzie się umacniał i utrzyma się przez co najmniej kilka lat więc o rozwój segmentu wód butelkowanych, a w szczególności naturalnych wód mineralnych jesteśmy spokojni - przyznaje Agata Bernd-Wazelin.

Podkreśla, że Cisowianka od lat utrzymuje pozycję lidera rynku wód mineralnych, co pokazuje jak dużą sympatią i zaufaniem marka cieszy się wśród konsumentów.

- Cisowianka zawsze uważnie słucha swoich konsumentów i stara się wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Dlatego też mamy wiele propozycji rodzajów wody i opakowań - od wody silnie gazowanej, przez wyjątkową wodę musującą do niegazowanej i od małej i poręcznej puszki, przez butelki szklane, butelki sportowe aż do rodzinnych opakować 1,5litra - więc każdy znajdzie coś dla siebie. Ostatnio wprowadzoną nowością jest Moja Pierwsza Cisowianka – naturalna woda mineralna w butelce przeznaczonej dla dzieci - dodaje nasza rozmówczyni.

- Co prawda jako lider rynku wód mineralnych jesteśmy zadowoleni z osiąganych wyników sprzedaży to nie znaczy, że osiądziemy na laurach. W nadchodzącym sezonie jak i przez cały rok pracujemy nad rozwojem naszej marki i jej sprzedaży i nad umocnieniem się na pozycji lidera - podsumowuje PR Manager Cisowianki.

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Brzozowska 20-04-2018, 11:50:

Jak dla mnie nie ma konkurencji ta woda. Zagranicznych nie kupupuję bo i po co jak mogę wesprzeć naszą wodę. Jakby może niedobra była to bym jej nie kupowała a jest ok

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.