PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU

Coca-Cola: Dążymy do tego, by wszystkie nasze opakowania w 100 proc. nadawały się do recyklingu

Coca-Cola: Dążymy do tego, by wszystkie nasze opakowania w 100 proc. nadawały się do recyklingu fot. materiały prasowe
0 0

Przeciwdziałanie zanieczyszczeniu plastikiem jest głównym celem startującej właśnie kampanii „Zielona wstążka #DlaPlanety”, która zachęca Polaków do składania ekologicznych zobowiązań. W akcję, organizowaną przez Centrum UNEP/GRID-Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska, włączyła się Coca-Cola, wspierająca walkę z zanieczyszczeniem środowiska plastikiem.

– Światowy Dzień Środowiska odbywa się w tym roku pod hasłem #BeatPlasticPollution, a w Polsce także #DlaPlanety. W Polsce recyklingowi poddawane jest mniej niż 30% plastikowych odpadów, a 40% z nich trafia na wysypiska. Tymczasem to, w jaki sposób obchodzimy się z plastikiem po jego zużyciu, ma wpływ na środowisko naturalne, gospodarkę i na nas samych. Dzięki zaangażowaniu naszych partnerów to przesłanie ma szansę dotrzeć do różnorodnej grupy odbiorców– mówi Maria Andrzejewska, dyrektor Centrum UNEP/GRID-Warszawa, które we współpracy z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawy, organizuje kampanię „Zielona wstążka #DlaPlanety”

Symbolem podejmowania ekologicznych wyzwań są zielone wstążki, przypinane przechodniom przez wolontariuszy podczas licznych wydarzeń oraz wirtualnie, przez social media. Także w ramach akcji, dzień wcześniej (4 czerwca), budynki i obiekty w niektórych miastach Polski zostały podświetlone na zielono, m.in. Pałac Kultury i Nauki w Warszawie. Dodatkowo, na stronie internetowej DlaPlanety.pl każdy może podjąć ekologiczne zobowiązanie - proste, konkretne działanie na rzecz ograniczenia naszego wpływu na środowisko, takie jak wybieranie naczyń wielorazowego użytku zamiast jednorazowych talerzy i kubków czy segregowanie odpadów.

– Plastikowe opakowania są trwałym elementem współczesnego świata, ale jako odpady nie mogą stanowić problemu dla naszej planety. Jest więc wiele do zrobienia, ale musimy działać wszyscy razem. Zaangażowanie biznesu nie wystarczy jednak, by uzdrowić sytuację. Decyzje podejmowane codziennie przez indywidualnych konsumentów mają ogromny wpływ na środowisko, dlatego potrzebne są akcje, które zwiększą ich świadomość ekologiczną, takie jak „Zielona wstążka #DlaPlanety”. Cieszymy się, że możemy się do niej przyłączyć – mówi Stoyan Ivanov, dyrektor generalny Coca Cola Poland Services.

Z okazji Światowego Dnia Środowiska oraz inauguracji kampanii „Zielona wstążka #DlaPlanety” firma Coca-Cola zamierza przeprowadzić akcje edukacyjne oraz konkursy wśród swoich pracowników, zachęcające do podejmowania eko zobowiązań. Nie są to jednak jedyne działania, jakie Coca-Cola w Polsce podejmuje na rzecz ochrony środowiska naturalnego.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.