PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Coca-Cola: Dążymy do tego, by wszystkie nasze opakowania w 100 proc. nadawały się do recyklingu

0 0

Przeciwdziałanie zanieczyszczeniu plastikiem jest głównym celem startującej właśnie kampanii „Zielona wstążka #DlaPlanety”, która zachęca Polaków do składania ekologicznych zobowiązań. W akcję, organizowaną przez Centrum UNEP/GRID-Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska, włączyła się Coca-Cola, wspierająca walkę z zanieczyszczeniem środowiska plastikiem.

– Jesteśmy świadomi ogromnych wyzwań związanych z zanieczyszczeniem środowiska rosnącą ilością odpadów opakowaniowych. Jako wiodący producent napojów i jednocześnie firma odpowiedzialna społecznie chcemy pomóc w jego rozwiązaniu, o czym świadczy podjęta na początku tego roku inicjatywa „World Without Waste („Świat bez odpadów”). Zadeklarowaliśmy w niej, że do 2030 roku będziemy chcieli zebrać i poddawać recyklingowi tyle opakowań, ile wprowadzamy na rynek. Dążymy też do tego, by wszystkie nasze opakowania w 100% nadawały się do recyklingu oraz aby w każdym naszym opakowaniu 50% materiału stanowił surowiec wtórny – dodaje Stoyan Ivanov.

– Już teraz opakowania wszystkich napojów z oferty Coca-Cola dostępnej w Polsce nadają się w 100% do recyklingu. Od 2001 roku udało nam się także zmniejszyć wagę wszystkich opakowań PET o 45%. Między 2016 a 2017 rokiem Coca-Cola zredukowała o 25% całkowitą wagę odpadów generowanych w związku ze swoją działalnością. A dzięki modernizacji linii produkcyjnych w 2016 roku, nasze fabryki w Polsce zaoszczędziły 158 000 m3 wody, co odpowiada objętości 63 basenów olimpijskich. Stale pracujemy też nad ograniczeniem emisji dwutlenku węgla – zaznaczył Jaak Mikkel, Dyrektor Generalny Coca-Cola HBC Polska.

POPRZEDNIA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.